Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
Witam,
wiem że druid już był ale to nie to samo...
jestem początkującym graczem NWN i proszę o pomoc. Chcę grać czystym druidem, a nie żadną dziwną kombinacją. Sam mam kilka przemyśleń i chciałbym je skonsultować z bardziej doświadczonymi graczami. Chcę stworzyć dobrą (nie koniecznie najlepszą postać, XXX demage), którą będzie się fajnie grało.
Tak więc moje przemyślenia z singla:
- Druid czarujący: atut na pierwszym poziomie "Geniusz zaklęć" - dobre czy coś innego? generalnie grałem Aasimarem (propozycja rasy też mile widziana) i stat S10 Z15 K14 I14 M16 C10 czy jakoś podobnie (mało siły, zręczność dla KP, inteligencja dla umiejętności, mądrość wiadomo): atuty czysto magiczne wybierałem; broń to proca (jakieś inne propozycje). Proszę o propozycje pkt, atutów, itp.
- Druid walczący - nie grałem - jakieś propozycje?
- Druid zmiennokształtny - podoba mi się, ale nie grałem, więc nie wiem czy warto. W instrukcji czytałem o zmianie w smoka (skuteczne, czy tylko ładnie wygląda?) i o zwierzęcym towarzyszu - małym smoku (silny, czy podobny do niedźwiedzia, czy tylko ładnie wygląda?). Proszę o propozycje pkt, atutów, itp.
Szczególnie fajny wydaje mi się zmiennokształtny, a więc w sumie walczący - bardzo proszę o jakieś konkretne podpowiedzi (nawet czy pozostać przy broniach / pancerzach druida czy inwestować)
Z góry wielkie dzięki. Możemy też pogadać o klimacie druidów, ale zdecydowanie teraz interesuje mnie silna postać.
Może jakiś elf?
Niemniej temat nie pokazuje celu tej postaci - czy to ma być postać na serwer RPG? Jeśli tak to temat trafił w niewłaściwe miejsce Powerbuildy i serwery RPG z reguły nie idą w parze
Vasetloth - elf wydaje się logiczny (ale która podrasa), a co powiesz na inna rasę? Na wspomnianego Aasimara?
[DM] Morrie - może rzeczywiście temat jest nieco mylący - chodziło mi o to że to nie musi być maszynka do zabijania, tylko postać z klimatem, ale dobrze zrobiona. Sporo czytałem na forum i nie chciałem rad typu druid/mag/łotrzyk/xxx/xxx.... Po prostu to mój brak doświadczenia, za co z góry sorry
Masz może jakieś rady na zmiennokształtnego? Nawet takie jak wybór rasy, bo z różnymi próbowałem i najlepiej wychodziło na Aasimarze.
A mógłbyś mi ten kodzik na poziomy podać - to przestestuję i napiszę dla innych. Z góry dzięki.
Mędrcy z nwn2.wikia.com twierdzą, że epicki smoczek za towarzysza jest słabszy od epickiego miśka, bo gadzina nie jest traktowana jako zwierzę i nie dostaje bonusów za magiczny kieł itp.
Odnośnie przedmiotów - w 1 część przedmiotów wtapiała się w postać w czasie zamiany. Jeśli wierzyć temu, to w dwójce też tak jest i wtapiają się dokładnie magiczne właściwości zbroi, tarczy i hełmów, przy czym brana jest zawsze wyższa wartość. Czyli mając zbroję +1 i tarczę +2, dostaniemy tylko +2, zamiast +3 do KP. Nie wiem natomiast jak jest z brońmi. W jedynce postać zmieniona przyjmowała właściwości rękawic, jeśli walczyła wręcz, a jeśli używała broni (np. kobold, czy lisz kosiarz), to wtapiały się wtedy właściwości broni dzierżonej przez druta przed przemianą. Jak jest teraz - trzeba by sprawdzić, czy po przemianie druid noszący rękawice dodające jakieś obrażenia zachowałby je (bo nie zauważyłem żadnej formy używającej nienaturalnej broni).
Liczą się tylko paciorki, amulet i zbroja...
Jako rasę proponuję człowieka - dodatkowy atut jest prawie zawsze lepszy niż to co inne rasy mają do zaoferowania.
Tengu - dlatego "z reguły" nie nigdy. Dość często buildy wymagają obniżenia jednych współczynników cele maksymalizacji innych. Powiedz mi, jak dobrze odgrywać czarownika o współczynnikach 8/10/16/8/10/18 ? Jeden ze znanych mi buildów na czarownika z NWN1.
BlekDef i Sawpel - dzięki, to już coś konkretnego Będę testował dalej i dzielił się spostrzeżeniami.
Co do kodów do tesowania:
Podczas gry naciśnij klawisz tyldy ' ~ ' , następnie wpisz DebugMode 1( wielkość liter ma znaczenie ! ). Następnie możesz już wpisywac komendy :
dm_god - nieśmiertelność ;
dm_givegold X - dostajesz X złota ( za X wartość ) ;
GetLevel X - zmienia poziom bohatera na X ;
SetCON X - ustawia konstytucję na X ;
SetWIS X - ustawia wiedzę bohatera na X ;
SetINT X - ustawia inteligencję bohatera na X ;
SetSTR X - ustawia siłę bohatera na X ;
SetCHA X - zmienia charyzmę bohatera na X ;
givexp X - daje X punktów doświadczenia ;
irolltwenties - daje 20 punktów do statystyk.
Udało mi się jeszcze podnieść premie o 5 i teraz są 37/32/27/22/17 - dobre wartości czy nie?
I co sądzicie o atutach typu +1 do KP albo +1 do ataku?
Dzięki, o to mi właśnie chodziło, bo coś mi tak się wydaje, że czy mam KP 25 czy 26 to duża różnica nie jest - inne auty będę próbował.
A jeszcze tylko - czy dla druida walczącego pod postacią zwierzątka premie do ataku 37/32/27/22/17 to dobry poziom czy nie?
A orientuje się ktoś czy łowca tez dostaje tego małego smoka lub niedzwiedzia za towarzysza?
Zdradzę pewien sekret. Druid to najlepszy zabójca magów.
Bierzesz 29 Druid/1 Mnich - pakujesz w krytyki do walki bez broni; bierzesz trwałe zaklęcie; Dębową żywotność.
Buffujesz się; zmieniasz w Żelaznego Golema i jedziesz magów z niewrażliwością na magię jak chcesz.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL