ďťż
Prawdziwy Tank


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Przedstawiam postać która stoi. Owszem jej zadanie to stanie. Stanie i branie na klatę wszystkiego co się rusza, obrażenia nie są ważne. Ta postać będzie stać i stać a wrogowie padać od reszty drużyny.

Do rzeczy:
Na 30 poziomie z itemami wychodzi: 960 HP, 49 KP, atak: 44/39/34/29/24/19, Rzuty Obronne - Wytrw. - 45, Refleks - 17, Siła Woli - 16.
Nekromancja ma niewielkie szanse zabić odrazu (RO na wytr.) zaś na efekty na umysł mamy odporność (o tym dale w punkcie 3) To wszystko BEZ osłon od maga/kapłana, więc da się jeszcze podbić wynik.

Rasa: Krasnolud tarczowy
Klasa: 30 poziomów woja - masa atutów.

1.Statsy:
a) początkowe
b)ze wszelkimi itemami, w nawiasie podane premia od jakiego przedmiotu pochodzi

a)
Siła - 16
Zręczność - 12
Kondycja - 18
Inteligencja - 12
Mądrość - 10
Charyzma - 8

b)
Siła - 26 (pas +10)
Zręczność - 12
Kondycja - 34 (+8 z butów, reszta z rozwoju)
Inteligencja - 12
Mądrość - 10
Charyzma - 8

2. Atuty: (numer poziomu, potem nazwy)
1: Szczęście Bohaterów, Powalenie
2: Potężny atak
3: Mocna Budowa
4: Rozpłatanie
5: -
6: Wielkie Rozpłatanie, Wielka Wytrwałość
7: -
8: Ulubiona broń: (zostawiam do wyboru, ale coś jednoręcznego. Polecam młot bojowy)
9: Ulepszone TK - (do tej broni która została zogniskowana)
10: Walka na oślep
11: -
12: Specjalizacja (analogicznie jak w Ulepszonym TK), Ulepszona Inicjatywa
13: -
14: Potężne Trafienie Krytyczne (tak jak w Specjalizacji)
15: Większa Ulubiona Broń (j.w.)
16: Większa Specjalizacja (j.w)
17: -
18: Pozostawiam wolny wybór, ale ja wybrałbym specjalizacje do broni dystansowych - aby zadać jakieś obrażenia zanim wróg podejdzie. Najlepiej Ulubiona broń i Specjalizacja (ciężka kusza)
19: -
20. Ulepszone TK (ciężka kusza)
21: Wielka Kondycja +1
22: Epicka Wytrzymałość +30
23: Epicka Wytrzymałość +60
24: Epicka Wytrzymałość +90
25: Epicka Wytrzymałość +120
26: Epicka Wytrzymałość +150
27: Epicka Wytrzymałość +180
28: Epicka Wytrzymałość +210
29: Epicka Wytrzymałość +240
30: Epicka Wytrzymałość +270

3. Sprzęt:
Broń - Młot Szczeliny, należy wybrać tą pod którą jest specjalizacja
Zbroja - Większa Burzowa Zbroja Dzieci Ziemi
Hełm - Złoty diadem - odporność na efekty wpływające na umysł
Tarcza - Pawęż +5
Pierścienie - Pierścień Ulepszonego Odskoku, Pierścień Wytrwałości +8
Amulet - amulet Naturalnego Pancerza +5
Bransolety - Bransolety Zbroi +10
Buty - Buty Obieżyświata +8
Pas - Pas Siły Burzowego Olbrzyma
Płaszcz - Płaszcz Fortyfikacji +5

4. Wady i zalety (króciutko)
Zalety:
Wróg bije...bije...bije...bije a postać ciągle stoi
Nie da się zdominować itp.
Nekromancja nie ma zbyt dużych szans na działanie (vide. RO na wytr.)

Wady:
Brak OC - ale kapłański czar zapewni jakąś ochronę
Brak odp. na zywioły - tu znów mag/kapłan


To dopiero Czolg xD
W PvP nie ma szans. Zginie w pierwszych rundach. Nie ma odpa na żywioły i ataki z zaskoku. To jego największy ból.
hmmm ja bym dał wyspecjalizowanie i lepsze wyspecjalizowanie - zawsze to troche więcej KP.
Co do broni miotanej to zdecydowanie toporki jak już coś. Dla toporków zdaje się premia liczy się z siły a nie ze zręczności (nie pamiętam tylko czy do ataku czy do ataku i obrażeń).


Lol. Niezły przepak. A mógłbyś oszacować, ile by miał HP przy hipotetycznym limicie 40 lvl-i?
Wyspecjalizowania się nie opłaca dla Woja. Tracisz premię do ataku. Jeśli chcesz zwiększyć obronę to daj 13 Zręczności + Uniki + Mobilność + Szczęście bohaterów + Przewrót.
CytatWyspecjalizowania się nie opłaca dla Woja. Tracisz premię do ataku.
Ale on robi tanka - tank nie ma tłuc tylko stać, stać i stać - od tłuczenia są inni.
Te dodatkowe rzeczy co napisałeś to faktycznie się też przydadzą.

A takie pytanie - czy w NWN można prowokowac na siebie mobki (tak aby własnie nie atakowały innych a tanka)?
Tak jest w nwn2 Prowokacja...
Acz głowy nie dam jak to działa, bo nigdy tego nie próbowałem...
Ech, generalnie to bardziej dla tanka opłaca się wysoka KP niż HP... Przez co zmniejszyłbym mądrość albo charyzmę i dodał w inteligencję dla wyspecjalizowania. Wyspecjalizowanie opłaca się dla każdej postaci oprócz łuczników.

PS. Od kiedy sprzęt liczy się do builda? Z takim podejściem to każda postać jest odporna na efekty działające na umysł bo każdy może wyposażyć Złoty Diadem.
Ja bym zamiast 30 poziomów wojownika, dał 20 wojownika i 10 krasnoludzkiego obrońcy. Zamiast młota, krasnoludzki topór.. To na teraz, choć myślę że więcej dałoby się osiągnąć

Edit: Może zamiast jednej Epickiej Wytrzymałości dać Pancerną Skórę.
Można mieć masę HP które zejdą szybciej przy małym KP, niż w sytuacji odwrotnej.
No to jak chce tanka nie do młócenia a żeby stał to bym łączył 10 Krasnoludzki Obrońca/19 Druid/1 Mnich. Wtedy to będzie tank którego trudno ruszyć. Nie dość, że kosmiczne KP to jeszcze odporność na krytyki, zaskoki i żywioły. Kwestia czy serwer na którym gra zgodzi się na taką kombinację.
W buildzie 20 wojownik/10 Krasnoludzki Obrońca masz oprucz dużej ilości pw i dużej Kp, redukcje obrażeń około 15, jeśli dobrze zabierzesz atuty.
Z tego co wiem masz maks redukcje 6, 3 od Krasnoludzkiego i 3 z atutu. I pytanie co jest dla Ciebie dużym kp.
Redukcje /- to jedyne, które się sumują (tak mi się zdaje).
Atut epicki z redukcją, nie sumuje się z żadną redukcją pochodzącą od przedmiotów ale sumuje się z redukcjami pochodzącymi z klasy.
Barb miał by więcej HP i kondycji w czasie szału. Większe pasy szermierza, zapaśnika i łucznictwa dają odpa 20/- (niestety w NWN2 nie działają -_-). KP nie przydaje się przy czarach obszarowych itp. zamiast KP też można pójść z parowanie
Ja mysle nad stowrzeniem wojownika na 2-reczny miecz
Wojownik X/Mistrz Broni 7/Rozszalaly Berserk ?/ doradzcie mi ile lvl mam wladowac w rozszalalego Berserka
Nie mniej niż 5lv, a jeżeli masz możliwość to full - 10lv.
OK
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl