Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
Nazwa konta postaci: Nahril
Nazwa postaci: Grym
Płec postaci: M
Rasa postaci: Gnoll
Klasa postaci: Barbarzyńca
Wiek postaci: 18
Wyznanie postaci: Malar
Pochodzenie postaci: Aeris
Charakter: Neutralnie zły
Język: Gnolli, Wspólny
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 16
Kondycja: 16
Inteligencja: 8
Mądrość: 10
Chakryzma: 8
Opis zewnętrzny:
Widzisz przed sobą gnolla przeciętnych rozmiarów, o szarawym odcieniu sierści. Gnoll posiada umięsnione ciało, naznaczone paroma bliżnami. Na głowie gnolla odstaje para sporych rozmiarów uszu, ozdobiona metalowymi kolczykami
Historia postaci.
Grym pochodzi z lokalnego plemienia gnolli, mieszkających w górach. Od najmłodszych lat żył jak typowy członek plemienia, polował, bronił i walczył na rzecz innych gnolli. Gdy dorósł, Grym został jednym z silniejszych współplemienców, ogólnie poważanym i szanowanym, przez co przywódca plemienia widział w nim konkurenta. Wódz postanowił pozbyć się go, zabijając konkurenta i pokazując, że nadal jest kimś. Pewnego dnia, wódz złapał Gryma i rozpoczoł z nim walke. Słaby juz Grym, ostatecznie został zrzucony z góry. Szczęśliwie, gnoll sturlał się do podnóża góry. Poobijany i ranny, Grym udał się do pobliskiego lasu, gdzie wyleczył rany i zamieszkał.
Przypominam się. Coś poprawić/usunąć/przemyśleć?
*Pac* Zapomniałbym! Szybkie wyjaśnienie.
dlaczego Aeris? Jakoś nie widzę tego, by Gnoll przybył na wyspę statkiem. To by się kupy nie trzymało. Więc dlatego wybrałem Aeris, i wygnanie z plemienia. (można by zignorować to, ze pojawiam się na statku)
Dlaczego Malar? Gnolle mają swojego boga (gnollego demona? Coś takiego) na literkę Y... . Jednak, w NWN ten bóg nie jest możliwy do wyboru, dlatego wybrałem Malara, który pasuje do gnolla. Pod jego patronatem ją dzikie bestie, rządza krwi itp., co idealnie pasuje do gnolla.
Na Aeris wiele gnolli nie ma. Jeśli twój wyznaje Malara to i wszystkie na wyspie powinny, a że tak nie jest, to albo rozwiniesz historię dopisując dlaczego on jeden jest Malarytą, albo zmienisz bóstwo.
Możesz fabularnie wyznawać Yeenoghu, ale technicznie wybrać coś innego, choćby Malara.
I dlaczego NZ, a nie CZ? :>
Hmm... będzie cięzko stworzyć historię, gdzie gnolla ktoś nawraca na wierzenie w Malara.
A jakie inne bóstwo mam do wyboru? Jakie może pasować?
Dlaczego NZ? Gdy tworzyłem tą postać, miałem wizję... wizję gnolla który moze mieszkać w obozie, a ciezko by CZ postacia zyć z innymi. Ale postanowiłem jednak mieszkać w lesie. Charakter do zmiany.
Jeżeli tak można Avasil'u, zchęcią wybiorę tą opcję z bogiem.
Nazwa konta postaci: Nahril
Nazwa postaci: Grym
Płec postaci: M
Rasa postaci: Gnoll
Klasa postaci: Barbarzyńca
Wiek postaci: 18
Wyznanie postaci: Yeenoghu (Mechanicznie Malar)
Pochodzenie postaci: Aeris
Charakter: Chaotycznie zły
Język: Gnolli, Wspólny
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 16
Kondycja: 16
Inteligencja: 8
Mądrość: 10
Chakryzma: 8
Opis zewnętrzny:
Widzisz przed sobą gnolla przeciętnych rozmiarów, o szarawym odcieniu sierści. Gnoll posiada umięsnione ciało, naznaczone paroma bliżnami. Na głowie gnolla odstaje para sporych rozmiarów uszu, ozdobiona metalowymi kolczykami
Historia postaci.
Grym pochodzi z lokalnego plemienia gnolli, mieszkających w górach. Od najmłodszych lat żył jak typowy członek plemienia, polował, bronił i walczył na rzecz innych gnolli. Gdy dorósł, Grym został jednym z silniejszych współplemienców, ogólnie poważanym i szanowanym, przez co przywódca plemienia widział w nim konkurenta. Wódz postanowił pozbyć się go, zabijając konkurenta i pokazując, że nadal jest kimś. Pewnego dnia, wódz złapał Gryma i rozpoczoł z nim walke. Słaby juz Grym, ostatecznie został zrzucony z góry. Szczęśliwie, gnoll sturlał się do podnóża góry. Poobijany i ranny, Grym udał się do pobliskiego lasu, gdzie wyleczył rany i zamieszkał.
To już zależy od tego jak widzisz tę postać.
Na pierwszy rzut oka pasują inni bogowie furii; niszczycielski Talos, Umberlee ze względu na to że Aeris jest wyspą i bojaźń przed kapryśnym morzem jest powszechna, Auril... hm no ona raczej nie.
Ale tak naprawdę Malar nie jest złym wyborem, bo z jednej strony ta szajba na punkcie krwawych polowań, ale z drugiej strony Malaryci na Północy odprawiają rytuał Uczty, który każe im wybrać jakąś wioskę, do której mają obowiązek znosić żywność i dbać by mieszkańcy nie poumierali z głodu (a sytuacja w obozie nie jest najlepsza )
*zerka na charakter* Cyric liczy na każdego wyznawcę, czy to człowieka czy gnola. Ale skąd taka bestia dowiedziałaby się o Księciu Kłamstw?
No i gnoll-przybysz w takim rejonie to chyba nie aż takie dziwadło, piraci bywają różni-różniści... ludzie, półorkowie, genasi, gnolle, jakiś goblin ekspert od czyszczenia pokładu czy łatania dziur w masztach też mógłby się zaplątać :>
Najbardziej odpowiada mi Malar albo Yeenoghu. Czy to co napisał Avasil jest wykonalne?
Wszystko jest wykonalne i ograniczone jest jedynie tym czy nie wymyślisz jakiegoś dziwacznego połączenia np elfiego mnicha (a wtedy znowu ja będę starał się wszystkich przekonać, że elfy nie wyznają Sehanine) i twoimi własnymi możliwościami pisarsko-wyobraźnymi
No to chyba sprawę z bóstwem mam załatwioną. Ale nadal nikt nie wypowiedział się na temat histrori postaci.
Akceptuję, ostrzegam Cię jednak, że w momencie jak już mamy pvp, będziesz musiał uważać oj będziesz Bo Cię pierwszy lepszy poszukiwacz ubije...
Akceptuję
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL