ďťż
Gniew Umbrelee


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Witam !
Mam pewien uciążliwy problem. Otóż otrzymałem od przedstawiciela mojej grupy kupieckiej zadanie aby przywrócić handel drogą morską i lądową z Portem Llast. Wykonuje zadanie Gniew Umbrelee, tylko że nie moge znaleźć świątyni... Mam napisane żeby iść na północ wzdłuz wybrzeża ale tam nic nie ma... Prosze o jak najszybszą pomoc
Pozdrawiam


Musisz iść przy samym wybrzeżu i w końcu trafisz.
No i zaktualizuj swój profil.
Ide cały czas za portem północnym wybrzeżem i nic tam nie ma
Na pewno idziesz na PÓŁNOC? Północ to góra.


Jest napewno mniej więcej w odlegóści 2/3 drogi pomiędzy pólnocna ramką a portem last. Tylko musisz iść samym wybrzeżem.
A byłeś już w porcie last i rozmawiałeś z władzami luskańskimi albo innymi bo jeśli nie to nie znajdziesz tej swiatyni to mój ostatni pomysł może pojaiwac się dopiero po otrzymaniu zadania od luskańczyków czy też nowych władz portu.

Inna możliwość posiadasz jakiegoś pirata czy też kraka.
Jednak pomogło... po wyzwoleniu portu z rąk luskanu pojawiłą sie na mapie dzięki za pomoc
a to dziwne, bo jakby nie było ta świątynia jest jednym z ułatwień pozbycia się luskanczyków.*
ja tego zadania nie dostałem od gildii, a właśnie od luskańskiego kapitana w Porcie. (biedaczek mógł to lepiej przemyśleć)

* spoiler
kapłanka umberlee może zatopić ich statek jeżeli spodoba jej się nasza gadka i rozmiar sakwy
Sorry że wam tak truje ale gdzie znajde Mikula ?
A kto to jest?
szef bandytów z zadania "Niedobór"
Wpierw trzeba znaleźć ich siedzibę musisz miec do tego symbolw kształcie węża jesli go nie będziesz miał to siedziba się nie pojawi zdobywasz go na bandytach.
Mam już głowe węża
No to szukaj kryjówki zapewniam natężenie blasku wskaże co droge aż w końcu odkryje przed tobą siedzibę. dział to na znanej zasadzie ciepło zimo w końcu ja znajdziesz.
Na mapie ta siedziba to nr 20 ;]
A ja mam pytanie : co z tymi świetlistymi znakami ? Drużyną kompletną stawałem na chybił-trafił i w końcu przejście się otworzyło.
A co z jedną postacią ? ;]
nie da się do tego zadania trzeba mieć przynajmniej trzy.
Nie chcę zakładać nowego wątku, a mam problem dotyczący tych zadań... Może nie problem, ale pytanie, o Doszedłem już do Portu Llast z zadaniem przywrócenia handlu. Chcę "pozbyć się" problemu z nieumarłymi - jak radzicie to zrobić i jakie skutki maja różne decyzje? Pomóc nekromantce i pokonać Luskan, czy może zabić ją? (to drugie zrobiłem, ale nie chce mi się pomagać Luskanowi...) Jaki to ma wpływ dalej na zadanie związane z gniewem Umberlee?
Ogólnie chodzi mi o to, czy lepiej pokonać Luskan, czy im pomóc, a jeśli pokonać to jak? I jak wielką trzeba mieć sakwę by zadowolić Przeoryszę?
Najlepiej przekonać Przewodnika Zagłady z Portu Llast, aby pomógł nam z nieumarłymi. Nekromantki Nyi osobiście nie zabiłem, wybierałem same ścieżki Przewodnika podczas rozmowy. A Luskańczyków wybiłem sam. Myślę, że tak najlepiej.

@Edit

Idziesz do koszar lub komendy straży, nie pamiętam nazwy. Rozmawiasz z komendantem i sam już powinieneś trafić, która odpowiedź sprowokuje luskańczyka. A co do Przeoryszy, to nie wiem. Powód? Napisałem, że sam ich wybiłem.
Tzn mam sprowokować Kapitana Straży w koszarach, tak? A ten Przewodnik Zagłady, to ten, który rozmawia z Kapitanem gdy wchodzimy do koszar? Jeśli tak, to przecież on wychodzi - gdzie go znaleźć?
Przewodnika zagłady znajdziesz na ulicy Port Llast. Kiedy wyjdziesz z koszar idź prosto, a następnie skręć w lewo. NPC powinien stać na prawo.
Ok, nie zaglądałem tam potem, dzięki. Czyli porozmawiać z nim i z jego pomocą pokonać nieumarłych? A kiedy pokonać Luskańczyków? (Opiszcie co i w jakiej kolejności robić, żeby nie nagmatwać)
Sam przewodnik nie jest ci koniecznie potrzebny do uwolnienia Portu Llast. Najważniejsze to wykonać questy na cmentarzu i w świątyni Umberlee. Dobrze jest też najpierw zgłosić się po nagrodę za wykonanie tych questów do Kapitana, a dopiero potem pogonić Luskańczyków .
Hmm, czyli tak... Ustalam z kapitanem, że pomogę mu z nieumarłymi - mam rozmawiać z Przewodnikiem? Idę wyrżnąć umarlaków - nekromantkę zabić, czy jej pomóc? Potem wykonać zadanie z Umberlee, wrócić do Portu i sprowokować Kapitana - zabić? Tak?
Wszystko zależy od Ciebie. Przewodnik przyda Ci się jeżeli nie masz w drużynie kapłana. Jeżeli zechcesz pomóc nekromantce lżej pójdzie wyzwalanie Portu Llast. Wiążą się z tym jakieś konsekwencje, ale nie pamiętam jakie.

Jeżeli najpierw poprosisz Kapitana o zapłatę otrzymasz przedmiot dający duży plus do siły i minus do charyzmy (Wystarczy mieć go w ekwipunku). Jeżeli potem go sprowokujesz to zagadaj z dawnym burmistrzem (Jest w areszcie, w koszarach), a ten da Ci podobny przedmiot z mniejszym plusem do siły, ale bez minusu do charyzmy.
A najlepiej to wziąc zadanie od kapitana potem pogadac z PZ, potem na cmentarz rozwalasz trup a nekromantke przekonujesz że źle robi ona zaprzestaje ataków, odbierasz nagrode za nieumarłych, idziesz do świątyni pani morza się dogadujesz że zatopi statek. Idziesz do kapiatana odbierasz nagrode za koniec sztormu, prowokujesz kapitana jakas tam gadką zabijasz go uwalniasz tam jakiegos ziomka, zabiajsz reszte laskańskich psów i wracasz po nagrodę do prawowitego dowódcy portu BTW na stojaku stoi niezła broń z tego co pamiętam. Rozmawiasz z PZ i jak masz dużo dyplomacji to do Ciebie dołączy amen.
Dzięki! *pokłonił się* Spróbuję tak
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl