Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
Właśnie zostałem wysłany do ruin (jakichśtam) po srebrny okruch. I wszystko byłoby w porządku, gdyby nie to, ze przy przejściu z jednego obszaru do drugiego gra sie zawiesiła i lipa. Niby jest autosave, ale przy próbie wczytania, zawiesza sie na 'rozpakowywanie modułu", a poprzedni "ręczny" save mam 2 godziny wczesniej. Czy jest jakis sposób na uratowanie tego autosave'u??
A poza tym - gra (mam wersje 1.02) jest strasznie zabugowana. To ze za cos takiego zapłaciłęm 89 (niktórzy dali więcej) złych, to powinno pójść pod obrady UE. To tak jakby firma VW sprzedawała golfy w których silnik sie psuje po 20 tys., blacha rdzewieje po 30 a po 50 tys trzeba wymienić skrzynię, hamulce, amortyzatory, turbiny i pompowtryskiwacze. ŻENUŁA! Takie podejscie do gracza na prawde nie zachęca mnie do kupowania oryginałów...
A poza tym - całkiem fajna gra
Sprzęt i ile masz wolnego miejsca na dysku C, bez tego to ci moge przepis na placki ziemniaczane co najwyżej podac....
W folderze z ostatnim savem masz wszystkie 13 plików ros?
Sprawa wygląda tak że gra ma „tendencję” do niepoprawnego zapisywania stanów gry. Często się zdarza (przynajmniej u mnie) tak że w trakcie dłuższej gry odkrywałem że nie mogę dostać się na pewne obszary ponieważ gra nie może rozpakować pewnego modułu. Winę za taki stan rzeczy ponoszą znajdujące się w katalogach z sejwami archiwa (*.Z) które czasami nie dają się rozpakować.
Rozwiązanie problemu*:
1.) Stwórz katalog o nazwie np. Test w dowolnym miejscu na dysku.
2.) Przejdź do katalogu z Sejwami do gry: Moje Dokumenty\Neverwinter Nights 2\Saves a następnie do katalogu z ostatnim zapisem stanu gry.
3.) Odszukaj wszystkie archiwa z rozszerzeniem (*.Z) a następnie przekopiuj je do utworzonego wcześniej katalogu.
4.) Spróbuj ręcznie wypakować wszystkie przekopiowane archiwa. Najlepiej zaznaczyć wszystkie archiwa kliknąć ppm i wybrać opcje „wypakuj tutaj”. Ponieważ pliki w poszczególnych archiwach posiadają taka samą nazwę konieczne będzie kilkukrotne wybranie opcji „Tak” w celu zastąpienia wcześniej wypakowanego pliku.
5.) Jeżeli wszystkie archiwa wypakowały się poprawnie to niestety nie wiem jak ci pomóc. Natomiast jeżeli podczas wypakowywania jednego (lub kilku) z nich wystąpił błąd oznacza że jest ono uszkodzone i należy je zastąpić działającym. Zostają ci dwie możliwości:
5.a.) Poszukać w katalogach ze wcześniejszymi zapisami stanu gry działającego archiwa o takiej samej nazwie co uszkodzone.
5.b.)Jeżeli nie masz wcześniejszego zapisu stanu gry lub nie możesz znaleźć archiwa o takiej samej nazwie , możesz zawsze poprosić kogoś o przesłanie ci działającego .
6.)Zastąpić uszkodzone archiwum działającym.
*Nie jestem w stanie stwierdzić czy zastępowanie uszkodzonych archiwów ma jakieś negatywne skutki na dalszy przebieg gry. Zauważyłem jedynie że pliki te na różnych etapach gry mają różne wielkości, oznacza to że z biegiem czasu ulegają one modyfikacji. Ja problem uszkodzonego archiwum miałem już 4 razy a nie skończyłem jeszcze pierwszego rozdziału. Raz zdarzyło się tak że po zastąpieniu archiwum odpowiadającego za Doki powtórzyła mi się kłótnia w barze u Duncana z przed 3 godzin. Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłoby wybieranie archiwum a takim samym (lub zbliżonym) rozmiarze na dyku.
Pamiętaj że robisz to na własną odpowiedzialność .
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL