Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
Tak sobie myślałem nad stworzeniem wojownika-mistrza w stylu może Aragorna itp. Ale bardziej DnDowego. I mi wpadł pomysł Woja - Szemierza - Rozszalałego Berserkera - Mistrza broni (długi miecz). Ale tu już wpadają wykluczające się głupoty jak to, że szermierz wykorzysta w pełni swoje zdolności tylko z rapierem itp. z kolei Berserker raczej do tych lekkich broni nie pasuje.
Jakieś pomysły?
Co do samych klas - bez większego sensu, bo Szermierza robi się raczej na Parowanie, a to już niezbyt wyjdzie przy Berserkerze(albo te potężne ataki, albo parowanie...), no i lvli mało.
A taki Aragorn to nawet sam Wojownik/Mistrz Broni w sumie będzie.
Araghorn? Aragog? Toż to by pasował Tropiciel/Mistrz Broni - Jeno tropiciel ma albo dwie bronie, albo łuk
@Avasil: No właśnie poczytałem trochę o szermierzu teraz dopiero i on kompletnie nie pasuje do tego. Ale berserker nawet nawet.
@Up: No właśnie Dlatego robię woja, choć może poziom czy dwa łowcy też się złapie zamiast szermierza.
Hmm jakbym miał Aragorna odwzorowywać to zrobiłbym mieszankę łowcy, woja i mistrza broni. Łowca na łuk, a mistrz broni na dwuręczniaka. Co prawda raczej mocna postać by to nie była, ale za to fabularnie podobna do Aragorna.
Cytata mistrz broni na dwuręczniaka
Raczej na długi miecz.
A raczej na półtoraka
CytatCo do samych klas - bez większego sensu, bo Szermierza robi się raczej na Parowanie
Ja nigdy nie robiłem Szermierza na Parowanie, a dołączałem go ok 7 leveli, jako bonus do KP z Inta dla zręcznościowców.
Ostatecznie zrobiłem tak:
Wojownik DUŻO
Łowca 3 jednak strzelecki
Barbarzyńca 2 czy 3 poziomy, niewiele. Dla szału. Arni walczył dość żywiołowo a szał to fajna rzecz.
Mistrz broni - trochę. Na długi miecz. Niby Anduril był bardziej półtorakiem, ale długi jest bardziej uniwersalny.
czym dlugi sie uniwersalniejszy niz poltorak?
Um... Nie wymaga dodatkowego atutu biegłości?
Ma mniej DMG?
21 łowca, reszta w woja. Wybieramy walkę łukiem dla łowcy a normalne atuty bierzemy w bronie białe np. miecz długi.
Uh, nie chodzi mi o wierne odwzorowanie Aragorna (btw. taką drużynę pierścienia też by kiedyś można zrobić ), tylko raczej o uniwersalnego wojownika nastawionego na tłuczenie się mieczem. Z domieszką Aragornowatości.
Ale zbir? To tak niedumnie brzmi
Ostatecznie pod względem klas zrobiłem jak mówił czarnoksiężnik. I fabularnie to pasuje i normalnie jest niezłe.
Jak dla mnie Aragorn to czysty woj, ewentualnie woj + MB. Walczy półtorakiem, śmiga w lekkich pancerzach, do tego zwinny i szybki (uniki mobilność). Wartość dyplomacji i sztuki przetrwania powinna być też na w miarę wysokim poziomie. Rozłożenie cech: siła i zręczność wyżej niż reszta, ale inteligencja i mądrość też powinna być w miarę wysoka. Ar to inteligentny wojownik, świetnie znający świat. Jest pełny honoru i dobroci - hmm można by dodać jakiś poziom pałki <---- jako symbol walki ze złem. Ale to tak z mojego punktu widzenia... Każdy inaczej trochę widzi tą postać. Ja akurat tak...
Aragorna nigdy nie odwzorujesz, bo był niby taki Kozak i był dobry we wszystkim. A w nwn jak postać do wszystkiego to do niczego i Basta.
Po przemyśleniu to bym zrobił go tak:
Człowiek
Siła 15
Zręczność 14
Kondycja 14
Inteligencja 12
Mądrość 12
Charyzma 12
Wojownik 14/2 Łowca/7 Mistrz broni/7 Rozszalały Berserker
Umiejętności: Sztuka Przetrwania, Parowanie, Dyplomacja, Wiedza
Wojownik zrobiony pod Półtorak i z Łukiem z drewna zmierzchu(dają premie z Siły do ataku do łuku), Łowca z stylem łuczniczym.
Wyposażenie: Na pewno jakaś koszulka kolcza, bo Aragorn chyba takie nosi, albo jakąś skórznie i coś z premią do zręczności
Staty: Dawałbym w siłe, ale można trochę dać w zręczność, aby zakładać bardziej lekkie zbroje lub mithrilowe i mieć maks KP i nie stracić stylu łuczniczego Łowcy.
Build może nie powala na ziemię, ale chyba odwzorowuje Aragorna w moim guście
Trzeba by było dodać jakiś tryb "dla Froda" który dodawałby +20 do siły, kondycji, zręczności, szybkości ruchu, ataku, obrażeń, tk itp.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL