ďťż
poczatkujacy - postac?


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Witam wszystkich - pierwszy post . mam zamiar ruszyc z nvn 2 i mam pytanie co do postaci. zalezy mi na szybkim i zwinnym ale tez silnym wojaku do bezposrednich starc (cos na wzor assassin z diablo) ale nie zadnym lotrzyku - chodzi mi o nacisk wylacznie na walke nie na rozbrajanie pulapek itp. czy mozeciemi polecic jakas rase/klase + kierunek rozwoju do klasy prestizowej? bylbym wdzieczny za szybka pomoc. Pozdrawiam


Człowiek, min 13 inteligencji i 13 zręczności, 8 mądrości 9-10 charyzmy reszta w siłe i kondycje z naciskiem na pierwsze jak nie lubisz długich walk. Można przejść kampanie z pełna satysfakcja nie bawiąc się klasami prestiżowymi ale i tak polecam mistrza oręża. Na standardowym poziomie trudności z dobrym tankiem nawet nie musisz sie zajmować sterowaniem towazyszami wystarczy im klamoty zmieniać.
Aha warto zainwestować w umiejętność dyplomacji no i radze parowanie zignorować.
To chyba tyle. Wiem że mało w tym finezji ale chodzi o zabawe no nie?
a co powiedzielibyscie na drowa (lub innego elfa) lowce w kierunku zabojcy?
Najwazniejsze zebys czerpal przyjemnosc z grania w NWN2, nikt nie kaze ci wymiatac, ale jesli wymiatanie ci sie podoba to lowca moze byc (fajnie sieka dwiema broniami)


Witam.
Możesz też pograć magiem. Jeśli będziesz grał na normalnym poziomie to jak napisał kolega powyżej nie będziesz musiał sterować towarzyszami gdyż oni będą w miarę sprawnie robić co do nich należy. Jednak jak będziesz grał magiem (czarodziejem) to pamiętaj żeby mieć zawsze w drużynie dwóch towarzyszy od miecza i z dużą kondycją (nie zginą tak szybko) i siłą (noszą twoje przedmioty). Polecam maga gdyż jak mawiał Stanisław ze Skarbimierza "na polu walki nie siła oręża lecz mądrość liczy się najbardziej".
Pozdro
mag do bezpośrednich starć.. oooo taaa ;]

szybki i silny to według mnie tylko i wyłącznie barbarzyńca
Witam.
Panie Huth. Nie napisałem, że mag jest szybki i silny. Od tego będą ludzie w jego drużynie. Mag jest od rzucania czarów wspomagając tym samym siłaczy.
Witam najlepszym wyborem jest kleryk który łączy zalety wojownika i maga a także daje duże pole do popisu w kwestii rozwoju i utożsamiania się z bohaterem. Mój kapłan mający sfery słońca i powietrza, kilka samodzielnie zrobionych przedmiotów, walczący tylko samą katana bez tarczy poradził sobie z cała kampania bez problemu A co do klasy czarującej to można zrobić naprawdę potężną postać która która będzie silna i zdolna do walki w pierwszym szeregu mój nekromanta - blady mistrz może osiągnąć KP około 40 a z rzuconym na siebie czarem kamienna skóra itp. jest prawie nietykalny po prostu idę przed siebie i niszczę tych którzy są na tyle nie rozważni by stanąć mi na drodze A co najlepsze to mój mag ma większą KP i w ogóle jest bardziej odporny niż mój ulubiony kleryk. Pamiętaj opłaca się inwestować w przewrót bo daje co 5 poziomów +1 do KP i pozwala unikać dodatkowych ataków.
Co do rasy to nigdy nie grałem i nie będę grał nikim innym niż człowiekiem i tą rasę polecam jako najbardziej wszechstronna no i pomaga wczuć się w swoją postać. Dokładnie analizuj swoje wybory przy rozwoju postaci a na pewno będziesz miał wiele satysfakcji, gdy osiągniesz swojego idealnego herosa - pamiętaj, żeby kierować się swoimi upodobnieniami a nie kalkulacjami, bo to da Ci więcej satysfakcji. Ja zawsze miałem sentyment do nieumarłych i piorunów, więc każda moja postać podaża w tym kierunku choćby miała być nawet mniej efektywna Pozdrawiam
"Panie Huth. Nie napisałem, że mag jest szybki i silny. Od tego będą ludzie w jego drużynie. Mag jest od rzucania czarów wspomagając tym samym siłaczy."

Autor tematu wyraznie napisal ze chce postac DO BEZPOSREDNICH STARC a nie do czarowania... przeczytaj posta dokladnie zanim odpowiesz nastepnym razem

Co do postaci to tak naprawde ja bym polecil Paladyna jak na pierwszy raz -> potrafi leczyc troche tam czaruje (ma malo czarów co bedzie wsam raz na poczatek) ale i bez czarów dobrze walczy (dlatego nie trzeba przed kazda walka rzucac ich na siebie) do tego charyzma + dyplomacja jak na poczatek powinno byc wsam raz... Co do rasy to ja uwielbiam krasnoludów paladynów ale to tylko moj gust oczywiscie jak na poczatek to albo Assimar albo Człowiek.

Ja osobiscie bym polecal 10paladyn 5chempion i jesli bedzie sie dalo 5czlonka 9neverwinter jesli nie to troche wiecej chempiona badz paladyna i dopiero w ta prestizówke

Co do Kaplana jak napisal "kravenx" to dla poczatkujacego nie wiem czy bylby taki dobry... Dla bardziej zaawansowanego problemem by nie byl ale pamietajmy o tym ze nadmiar czarów na wyzszych poziomach do tego pewnego rodzaju niewiedza o czarach i sposobie ich uzywania mogloby przysporzyc poczatkujacemu sporo trudnosci.

Jesli chcesz skoczyc na bardziej zaawansowane granie odrazu (odradzam lepiej powoli sie przyzwyczaic do systemu i gry) to polecam Warlocka (Czaroksieznika ;p nielubie tej nazwy wiec pisze angielska), Barda badz łotrzyka - daja wiele mozliwosci z powodu sporej charyzmy (dyplomacja blef zastraszanie) i sporej liczby umiejetnosci.
wszystkim bardzo dziekuje za czas rady i pomoc ale i tak zrobilem po swojemu biorac drowa łowce (2 bronie) i chyba o to mi wlasnie chodzilo - jestem zadowolony z postaci . Pozdrawiam
"szybki i silny to według mnie tylko i wyłącznie barbarzyńca"

Barbażyńca na start ? zdecydowaie nie . Klasa ta jednak jest trudna , duże kary do ataku przez potężny atak , mało kp przez szały , zmęczenie po szałach .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl