ďťż
Magiczny Ołówek


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Wprowadź w ruch czerwoną kulkę rysując magicznym ołówkiem obiekty.
Przejdziesz do kolejnego levelu, jeśli zbierzesz wszystkie chorągiewki.
Wymagania: Wyobraźnia i dużo wolnego czasu.
Grywalność: znakomita.



Fajne
Doszedłem do dziesiątego poziomu i szczerze powiedziawszy mam już dosyć...
Identyczna gra, z tym ze z nieco bardziej okrojona grafika jest dostepna na iPhone/iPod Touch pod iPhysics


Doszedłem do 9, ale tam tak biało, że nie rozróżniam co czym jest...
Został mi 24 i 13 lvl.. Co do 24 to już 2 razy zrobiłem missclick, a od nowa już sił próbować nie miałem, a 13 nie mam pojęcia jak przejść.
Pierwsze dwa rządki mam już zaliczone.
Myślę nad 13 levelem.
Brak mi pomysłów na poziom 23...



23 - Spoiler: Wymyśliłem 2 sposoby - 1. Załatać tą dziurę na prawo od kwadratu. Zacząc powoli spychać kwadrat ku przepaści i jak już bedzie nad krawędzią, zostawić. Następnie trzeba zrobić skocznię , czyli zrobić małe kólko i na kólko postawic prostokąt tak, by opadl na ziemię po lewej stronie. Nastepnie zrzucamy kwadrat w przepaść, który po chwili znajduje się na lewej stronie skoczni. Na przeciwą stronę zrzucamy wielkie koło. Kwadrat zostaje wyrzcony na flagę. 2. Wstawić w kwadracie x i zrobić dużą figurą, tak, aby znalazła się za wanną. Figura opadając podniesie kwadrat na flagę. Jeśli nie podnesie, to dorobić tyle figur, by podniosło.
13- Spoiler: Tutaj w belkę nad czerwonym kólkiem trzeba wstawić kólko i zaczepić do niej figurę, która pchnie kólkę aż do flagi. Mnie się udało może za 30 razem. :p kólko zaczepić na kończu prawego górnego znaczka X belki, tak by się stykało z obwodem. Moja figura miała kształt łezki

CytatZaraz dopisze jak przejść 13 i 23

Najlepiej napisz solucję do całej pozostałej czwórki, bo to już koszmarnie trudne IMO...

EDIT: Hm, dobra, odwołuję - akurat ostatni level prosty jest. Ale 23, 24 i 25 to już po prostu...

EDIT2:

Yay!
13 i 23 zamieściłem w poprzednim poście.
24- Spoiler: podobnie jak 23, z wykorzystaniem drugiego sposobu. w prawym górnym rogu kwadratu umieszczamy x. Prowadzimy z tego prostokąt w górę. Z tego tworzymy kolejny, większy w prawo. Trzeba take narysować, by przerzucony na drugą stronę kwadrat trafił we flagę, a nie ją ominął.
25 Spoiler: Dwa sposoby odkryłem - 1. Umieszczamy x w lewym górnym kącie prostokąta. Rysujemy zachaczając o x figurę w górę. Na latającym terenie rysujemy koło, nad którym rysujemy prostokąt z wystającego, wcześniej narysowanego kawałka drewnianego bloku. Na drugi końcu rysujemy zwisajacą w dół dużą figurę. Drewniany blok zostaje podniesiony w górę, i czerwone kólko ma drogę wolnądo flagi. 2. bardziej skomplikowany. Rysujemy chudy podłużny prostokątpo prawej stronie flagi tak, by przystawał do ściany. Teraz trzeba spowodować, by drewniany blok wskoczył na flagę i przystawał do wczesniej narysowanego prostokątu. Robimy to rysujący linię, zaczynającą się pod latającą ziemią, między nią i blokiem i kończąc gdzieś w niebie. Powstała figura popycha blok. Popychamy czerwoną kulkę, by powoli staczała się w przepaść i rysujemy długą skocznię, tak by kulka od skoczni była niedaeko przepaści. Nastepnie prostokąt, tak by jedna końcówka stykała się z blokiem, a druga wystawała nad przepaścią. Czerwona kulka spada i pojawia się na skoczni i przeturluje na prawy koniec. Zrzucamy ogromną kulę na drugi koniec. Czerwona kulka może się zaklinowąc między blokiem a ziemią, wtedy popychamy ją wyrzuconą drugą kulką. Szybko blokujemy dziurę kładąc ją na ziemi i bloku, by kuka nie spadła na dół. Kasujemy wtedy prostokąt przylegający do ściany i przesówamy bok tym samym sposobem co poprzednio, tylko w drugą stronę. Czerwona kulka spada na flagę.
Phi...
Jaka satysfakcja przechodzić grę z solucją?

:O

OBEJRZYJ DOPIERO, JAK SAM/-A

UKOŃCZYSZ GRĘ!!!


Tych zwisających kłód w 21 levelu nie da się usunąć.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl