ďťż
Przedmioty magiczne


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Poniżej lista tego, z czego można dobierać podczas zamawiania itemków. Możliwe że lista będzie modyfikowana w przyszłości.

1. Premia do AC (tylko jako odbicie/zbroja/naturalne/unikowe/tarcze):

+1AC = +1
+2AC = +2
+3AC = +3

2. Premia za ulepszenie (lub do ataku dla broni dystansowych):


+1 = +1
+2 = +2
+3 = +3

3. Premia do obrażeń (od ogień/zimno/dźwięk/kwas/elektryczność):

+1k6 = +1

Inne kostki (2k6) oraz energia pozytywna/negatywna dostępne są tylko w przypadkach szczególnych (odzwierciedlenie prawidłowego działania wybranych właściwości broni). Głównie są to umagicznienia o koszcie dodatkowym +2.

Na OPS dopuszczone jest zamówienie słabszej wersji umagicznień Holy/Unholy/Axiomatic/Anarchic dających premię do obrażeń przeciwko Zły/Dobry/Chaotyczny/Praworządny w wysokości +1k6 i koszcie dodatkowym +1. Podręcznikowe umagicznienie z premią +2k6 ma koszt +2.

4. Premia do cechy:

+1 = +1
+2 = +2
+3 = +3

5. Premia do umiejętności:


+3PU = +1
+6PU = +2

spotykane są przedmioty dające +1PU lub +5PU traktowane odpowiednio jako +1 i +2. Przedmioty z premiami do umiejętności podlegają dodatkowym ograniczeniom ze względu na sumowanie się PU. Przykładowe komórki, w jakich można umieścić poszczególne premie do umiejętności (może ulegać zmianom):



Ekipa OPS Aeris 2 chciałaby przypomnieć, iż obecność ogólnodostępnych przedmiotów +3 w porcie Neverwinter nie oznacza zniesienia wymogu zgody na zakup takiego przedmiotu - a zatem można je nabywać tylko i wyłącznie po uzyskaniu zgody Ekipy MG.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl