X
ďťż
Dyplomatyczny Wojownik


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Witam,
cel jaki mi przyświecał przy tworzeniu postaci to wojownik który w razie czego potrafi posłużyć się tez blefem lub dyplomacją. Lubię grać postaciami walczącymi, ale nie lubię tępych zbrojnych gdzie liczy się tylko Siła Fajnie jest czasme kogoś do czegoś przekonać słownie ( chociaż chyba nie opłaca się to za bardzo jeżeli chodzi o doświadczenie ) Tak więc stworzyłem sobie postać i chciałbym się dowiedzieć co o niej myślicie. Docelowo ma być to Mistrz Broni - przynajmniej tak zakładam.

Zaczynam od 1lvl Barda - żeby móc rozwijać wspomniane już blef i dyplomację a także przewrót. Ponadto zaczynając od Barda mam znacznie więcej pkt niż zaczynając od WOJ. Jako atut daję zdolny uczeń - dzięki temu mogę potem rozwijać wszystko za 1 pkt. Potem Wojownik - aż do spełnienia wymagań na Mistrza Broni.

Statystyki
SIL - 16
ZRE - 13
INT - 13 minimum wymagane na MB
KON - 14 więcej chyba nie ma sensu
MAD - 8
CHA - 14

Na razie grając taką postacią nie mam żadnych problemów - ani w walce ani przy dyplomacji. Ale na razie dopiero co opusciłem wioskę. Czy potem grając taką postacią mogę mieć problemy w kampanii ? Wszytskie pkt ładuję w blef i dyplomacje oraz przewrót, bo chyba nie ma nic przydatnego dla wojownika co warto by było rozwijać. Nie wiem też do czego przydaje się używanie magicznych urządzeń i czy przyda się to mojej postaci ?

Mam też pytanie odnośnie broni, bo nie mogę się zdecydować - długi miecz + tarcza, czy miecz dwuręczny ? Czym lepiej walczyć i jakie potężniejsze przedmioty znajdę ?

Ma ktoś jakies sugestie ?


Nazwijcie mnie głupcem ale mi się wydaje, że jeśli gramy bardem to Mądrość jest raczej przydatna. Jeśli ma to być wojownik to będąc bardem weź atut ,,Czarujący w bitwie'' to będziesz mógł nosić średnie zbroje bez kary do zepsucia zaklęć. Co do broni, wybierz tą którą bardziej lubisz i dodawaj do niej wszystkie możliwe atuty.
CytatNazwijcie mnie głupcem ale mi się wydaje, że jeśli gramy bardem to Mądrość jest raczej przydatna.

Tylko że ja nie zamierzam rozwijać Barda ani czarować - od tego jest wielu dobrych towarzyszy.

Osobiście polecałbym doprowadzenie Mistrza Oręża do siódmego poziomu, dostaniesz jeszcze atut dający +2 do zasięgu krytycznego broni (całkiem przydatna bestyja).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl
  • Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.