Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
Dostałem twierdzę i polecenie od Nashera aby ją rozbudować. Niestety mam kilka problemów:
1) Kupiłem kuźnię ale nie mam kowala.
2) Nie mogę wyposażyć moich ludzi w broń i zbroje.
3) Zbudowałem sklep ale nie mam sprzedawcy.
4) Nie wiem skąd wziąć sierżantów.
5) Nie mogę rozbudować wierzy i świątyni
6) Postęp gry staje na 25 % - rozbudowałem wszystko na maxa (oprócz wierzy i świątyni), ludzie mają trening na "BEST" ale nie chcą się teraz ani rekrutować a jak chcę ich wysłać na patrol to bezpieczeństwo się nie poprawia.
Co mam zrobić? To jakiś bug czy trzeba jakieś questy wykonać?
uaktualniles gre do najnowszej wersji ?
1) Kowal jest w Fort Locke
2) Potrzebni są górnicy. Afair to jedna ekipa górnicza była uwięziona w jaskini orków i później można ją znaleźć w Old Owl Well. Szefowa drugiej znajduje się we Friendly Arm Inn w Port Llast i wymaga wykonania questu.
3) Deekin? W trzecim rozdziale znajdziesz jeszcze pewną drowkę.
4) Hm... pewna sierżantka została w Old Owl Well. Drugi sierżant to twój stary znajomy, który pojawi się w twierzy po pewnych wydarzeniach. Trzeci to luskański najemnik, którego można podkupić w czasie pewnej zasadzki. Czwarty to mniszka Lathandera, którą w trzecim rozdziale można spotkać w Neverwinter i Port Llast.
5) Dopiero po otrzymaniu twierdzy na własność możesz odbudować wieżę i świątynię.
6) Musisz zatrudnić odpowiednich ludzi zatrudnić na odpowiednich stanowiskach, podjąć odpowiednie decyzje, wykonać subquesty itp. itd.
W drugim rozdziale możesz poza tym zrekrutować farmera, którego poznałeś w prologu, a w trzecim (przy odpowiednio wysokich umiejętnościach interpersonalnych) tancerkę.
w drugim akcie jeszcze wez czlowieka od zbroji z highcliff.
Co mi przypomina o tym, że...
dla zapominalskich - w trzecim akcie pojawiają się i snycerz, i kowal w Neverwinter.
Dzięki za info !!
A to wszystko i tak do niczego nie jest potem potrzebne. Cala twierdza sluzy glownie do tego zeby miec w co pakowac setki tysiecy, ktore dostajemy ze sprzedazy ton artefaktow
Niby tak, aczkolwiek....
spoiler, spoiler
to jak rozwiniemy twierdzę wpływa na zakończenie.
PS Przypomniało mi się jeszcze coś - Guyvena można spotkać na zewnątrz jaskiń Yaisoga Bonegnushera i kompleksu Githyankich w rozdziale pierwszym oraz w spalonym Ember w rozdziale drugim.
Mam jeszcze jedno pytanie - jak zwiększyć unit strength? Poprzez trening? I czy najwyższy stopień bezpieczeństwa dróg to High czy Best?
Mi poprzez trening sie rozwinał... i lepszy stuff, ale bezpieczenstwo drog i ziem mam na very low-low....
Btw. ta drowke co sie uwalnia w quescie z pasem, gdzie mozna potem jeszcze spotkac? Bo po pogawedce mi znikła, a nie chcialem odrazu z grubej rury leciec, zeby sprzedawała mi ciastka w twierdzy.
Unit strength jest wypadkową liczby żołnierzy, treningu, morale i broni.
Drowki już nigdzie więcej spotkać nie można.
jezeli ja uwolniles i ona poszla do Twojej twierdzy to jest w sklepie razem z deekinem. (ale biedaczysko musialo sie przestraszyc na poczatku po przejsciach w underdark )
Jak zwiększyc Income twierdzy ?? Nie chce wydawać swojj kasy na rozbudowe
W zasadzie? Nie odsyłać Uncusa (na samym początku), nie wprowadzać ceł (tylko podatki w samej twierdzy), odbudować najpierw zamek (biblioteka i zachodnie skrzydło to nietstety mus, pokój kapitana może poczekać), budynki na podwórzu i drogi oraz zainwestowac w zbroje i broń dla żołnierzy.
Kolejna podstawa to zatrudnienie we właściwych funkcjach wszystkich wymienionych przez Torio osób - 4 sierżantów, 2 panów od kuźni, 2 szefów ekip górniczych, 2 kupców, farmera, tancerki i pewnego podróżnika.
Niestety trzeba w początkowym okresie wydać, żeby później więcej zarobić.
W trzecim rozdziale pokonanie smoczycy daje 170 tys. sztuk złota dostarczonych do budżetu twierdzy, jeśli wyszkolenie Szarych Płaszczy jest najlepsze z możliwych (może bardzo dobre wystarczy), a ich broń i zbroje są na poziomie dobrym.
[ Dodano: Pią Gru 01, 2006 1:06 am ]
Co jeszcze... wykonywanie we właściwy sposób zadań specjalnych i patrolowanie dróg oraz bezdroży też wpływa na poziom naszych dochodów.
a Farmera jak zrekrutować ?? Jak z nim pogadałem to coś odpowiedział ale na do twierdzy nie poszedl , cały czas jesy w West Harbor
Pojawia się po rozmowie i zaproszeniu do twierdzy poza jej murami, a dokładniej - prawie na przeciwko bramy.
Mam kilka pytań
1. Gdzie moge znależc kopalnie ?
2.Co jest lepiej wybudowac wieże strażniczą czy wieże maga i Kościół czy Klasztor
No dobrze widze, że niektórym przydała by się mała pomoc w związku z rozbudową twierdzy. Oto kilka wskazówek:
Rekruci:
Orlen - jest w West Harbor, jest on rolnikiem
Deekin - ma sklep w merchant quarter(kwatery kupieckie), może się przenieść do Crossroad
Jacoby(wyrabia broń) - Fort Locke
Edario(wyrabia zbroje) - Highcliff
Kistrel(pająk) - Ember, przyłączy się jeśli masz w drużynie Elanee lub sam jesteś drowem, łowcą lub druidem
Act III
Drow lady - Fire Giant Encampment(obóz ognistych gigantów) - otwiera sklep
Guyven - trzeba go spotkać w 3 miejscach zanim pojawi się w Ember (Bonegnasher Lair i Githyanki stronghold w act I, i Ember w act III)
Joy - trzeba z nią porozmawiać w Merchant Quarter obok wejścia do parku
Górnicy:
Act II
Pentin - Old Owl Well - trzeba go uwolnić a potem zapytać
Act II or III
Calindra - Port Llast(tawerna) - ukończyć od niej questa a potem zapytać
Sierżanci:
Act II
Katriona - Old Owl Well - porozmawiać z nią po queście Casavir'a
Act III
Light of Hope - należy ją pokonać w Neverwinter potem w Port Llast i Crossroad Keep
Jalbadoun - kiedy spotkacie Sydney Natale w act III, zaoferujcie podwójną cenę a się przyłączy
Bevil - pojawia się samoczynnie po act III
Złoża:
Act I/II
2 w Bonegnasher Clan
1 w dwarven Scout
2 w Eyegouger clan
2 w studni Ember
1 w jaskini prowadzącej do piwnicy Crossroad Keep.
Act III
3 w fire giant mountain
1 w red dragon encounter
1 w przy zadymie z ambasador z Lusken
2 w crystal heart
1 tam gdzie znajdujemy zwłoki relentless poet
To chyba tyle, jeśli ktoś chce coś dodać/uzupełnić to bardzo proszę
EDIT: Poprawki dodane przez Lythari
To ja jeszcze dodam w takim ukladzie najlepsze zadania dla sierżantów, jakby ktoś miał problemy z ich rozstawieniem.
Bevil: Patrol dróg
Katriona: Patrol z ludzmi
Jabould: Zadania specjalne
Light Of Hope: Rekrutacja (ona po prostu rekrutuje jak szalona)
Aha i jeszcze takie info w sprawie rekrutacji, nim zaczniesz kogokolwiek rekrutowac, wyszkol swoich ludzi na najwyzszy poziom, wtedy nawet jak zrekrutujesz 300 osob poziom wyszkolenia nie spadnie (nie wiem czemu ;] )
Może kolejny bug ?
Mam pytanie co do gornikow, rozmaiwialem z pentinem i ta 2ga gorniczka, powiedzieli ze beda w twiedzy ale ich tam nie ma. Gdzie moge ich znalesc, chcialbym ich wyslac do jakiejs kopalni
Ach no i jeszcze chcialbym sie zapytac co zrobic aby trenowac rekrutow. Przydzielilem Katrine do "Cwiczen" ale w raporcie przy "Cwiczenia: " nadal pisze "brak"
Górnicy pojawiają się na zewnątrz twierdzy. Tuż obok wejścia na dziedziniec.
Raport zostanie uzupełniony w momencie upłynięcia kolejnej tury (np. wyjścia poza moduł twierdzy). Zarządzanie twierdzą jest podzielone na 40 tur.
Guyven- co to za gość? jestem już w 3 akcie a jakoś go nie kojarze
Halfling - podróżnik. Można go spotkać na półce skalnej (po prawej stronie ścieżki) przed wejściem do jaskini Yaisoga Bonegnashera, w jednym z obozowisk, mniej więcej w 2/3 drogi w czasie wspinaczki na górę, w której walczymy z Zeeaire (twierdzy githyanki) i w spalonym Ember, gdzie ukrywa się za jednym z domów.
Mam tego kolesia co o jakiś mapach bredzi i każe mi świat zwiedzać, powiedziałem mu że byłem w podziemiach neverwinter i siedzibie tego maga, co blondyne zabił a on mi kazał poszukać czegoś przy wieży na murach obronnych czy coś takiego ale gdzie to jest nie mogę tego znaleźć już o tym więcej nie mówi a w dzienniku nic mi nie zapisało.
Opcja podświetlania aktywnych przedmiotów / postaci ("Z") nie boli.
Na zewnątrz twierdzy, po przeciwnej stronie murów niż górnicy.
Jeszcze jedno pytanie...Jakich ludzi najlepiej rekrutować?Takich jak wszystkie szare płaszcze czy np ogłosić amnestie dla zbujów?
Guyven'a mozna miec juz w II akcie. Po procesie, jezeli spotkales go te dwa razy to juz jest w ember.
40 tur na budowę twierdzy? Znaczy, że można je zmarnować i nic nie zbudować?
Każde odwiedzenie twierdzy jest traktowane jako jedna tura.
To troche lipa inwestowac 500000 w II rozdziale zeby zwrocilo sie 170000 w III rozdziale... W koncu kasa w III rozdziale nie jest juz do niczego potrzebna a w drugim wrecz przeciwnie...
A ja mam inne pytanko. Czy ktos zna jakas efektowna taktyke na rozbudowe twierdzy bez straty wlasnych funduszy, tak zeby sie zmiescic w limicie 40 tur z cala budowa?
Efektownej nie ma (poza smoczycą). Umiejętne zarządzanie twierdzą natomiast pozwala zarobić na tym interesie. Ale cóż jak to w ekonomii bywa, najpierw trzeba nieco pieniążków zainwestować, ażeby później mieć zyski.
jestem w 3 akcie w neverwinter i poszukuje kowali do twierdzy, na mapie jest armorsmith i weaponsmith ale nie moge wejsc do tych domow a przed nimi nikt nie stoi... gdzie oni sie znajduja?
Hm.Mógłby mi ktoś powiedzieć,jak wygląda sprawa z panią Torio?Ona też powinna siedzieć w zamku?Bo ja kazałem ją ściąć chyba,ma to jakieś znaczenie?
I jeszcze jeden problem-mam wszystkie rudy w 2 akcie oprócz jednej(jak na nią klikałem nic się nie działo),jednak kowal mówi cały czas ,że potrzebna mu ruda,a górnicy dali mi już różne próbki.Co teraz?Czekać czy to znów jakiś błąd gry?(Twierdze mam już rozbudowaną na wszystkie możliwości jakie stwarza akt2,nie mam Torio i Guveyna tylko).
U mnie Torio grzecznie siedziała w głównej sali. Skoro dałeś jednak jej ścięcie to z logicznego punktu widzenia, raczej się tam nie pojawi...
No tak;),wiem to. Ale chodzi mi o to czy jej brak ma jakiekolwiek znaczenie dla kampanii i rozbudowy twierdzy?
Nie. Oczywiście oprócz tego, że będziesz musiał się obyć bez jej podpowiedzi.
Spoiler: I tego, że trzeba ci pogratulować scięcia potencjalnej agentki Neverwinter.
Spoiler: Potencjalna agentka lub tez potencialna zdajczyni
A jak jest z tą rudą?
Górnicy kiedyś ją wydobędą?
To już było poruszane w tym temacie
Pytanko - czy da się ściągnąć Uncusa, jeśli za pierwszym razem się go odrzuciło? Da się go gdzieś znaleźć czy przepadł na zawsze...?
Jeśli nie ma go w sieni twierdzy, to przepadł.
Damn ><".
No to takie głupie pytanko zadam... a są jakieś "cheaty", żeby móc sprowadzić go do twierdzy?
Jest w zasadzie "po ptakach". Oczywiście można spróbować wyedytować wpisy w savie, ale gra nie warta świeczki (za duża szansa na to, iż coś innego przestanie działać).
Już ktoś o to pytał,ale odpowiedź nie padła,co z tymi kowali z 3 aktu z neverwinter(gdzię są)?Ja mam tych wczesniejszych ,ruda jest,a oni piszą,że już bardziej nie mogą ulepszyć broni...Może tamci będą mogli?
I jeszcze jak można zwiększyć morale żołnierzy...wszystko oprócz włanie ich mam bardzo dobre. I siłę jednoski mam słabą,ale to chyba przez te morale?
Co do morale, zwiększyć je można przez pewne rozmowy, wykonanie misji specjalnych.
Co do ulepszenia broni, zbroi - ponad pewien poziom można ją ulepszyć dopiero w trzecim akcie.
Jestem w 3 akcie już prawie pod koniec;-),a oni dalej chodzą w jakiś wieśniackich kolczugach^^.
A widziałeś landknechta w zbroi płytowej?
Najlepszą zbroję w kampanii można nabyć w mieście krasnoludów.
Pancerz dzieci ziemi czy jakoś tak się nazywała.
Niestety nie widziałem...:(
Asgraf chodziło o najlepszą zbroje jaką możesz zrobić dla żołnierzy w twierdzy:)
a ja w Studni Starej Sowy mam wszytko jak z 1 szego aktu, ile razy wchodze dialogo jak na poczatku, a wszystkie questy tam zrobiłem + z w West Harbor wszystko jak na poczatku :/ chyba coś sie pokopało :/ Pochodze popatrze jeszcze moze jak jeszcze raz zmienie obaszar czy coś ...
A mi pajączek nie chciał ze mną pójść dałem te owady a czytałem że on powinien pójść ze mną można go jeszcze przekonać by poszedł czy po ptakach?? (a raczej pająkach )
Najlepsze zbroje jakie udało mi się osiągnąć to były zdaje się kolczugi i udało mi się je zmontować niedługo przed końcem, bo dopiero w tedy można znaleźć na tyle rudy
i tak musze isc do amber to poszukam pajaka jeszcze raz, kiedys go brałem ale teraz juz nie wiem, te starsze regiony mi sie poptegowały juz troszke więc nie wiem czy uda mi sie skonczyć grę tam w amber w studi chyba ten zielony liquid był, nie?
Najedzony pajączek znika w tunelach i pojawia się automagicznie w podziemiach
dobra mam znow kłopot
1. odkryłem złoża rudy, dostałem za to expa itd, mam warownie zagadałem z tą panną i poszła do jakiegośtam złoża, pogadałem z tym krasiem i nie miałem opcji powiedzenia że znam połoźenie rudy :/ a expa chyba za 3 złoża dostałem
2. Gdzie się sprawdza który akt
3. Który kupiec daje najwięcej kasy? Jak narazie Deekin daje mi 20k za przedmioty, i to jest max co widziałem
sory za 2 pytanie nie związane z tematem , alen ie chciałem zakładać nowych
ok mam pytanko ta Light of Hope (może zostać sierżantem) to gdzie ją znaleść szukam w neverwinter handlowej dzielnicy i jej tam nie ma czy co?
Ja jestem już przy końcówce i też nie widziałem żeby jakiś gostek dawał więcej niż 20k
Ja mam chyba poważniejszy problem. Jestem w drugim akcie monumentów nie ruszyłem jeszcze ale osadę robię. W Starej studni nie ma tych ludzi co powinni być (wszystko z wczesniejszych etapów gry, rozmowa z krasnalem zebym uwolnił ludzi i im pomógł, a potem pomieszane nowe dialogi ze starymi) , ani tej laski od Casawiera ani górników. A w Zachodnim porcie wszystko mam jak z poczatku gry, dialogi i animacje, chca zebym robił jeszce raz i karsnale mnie atakują jak na poczatku. To chyba jakis powazny błśd gry mi się zrobił :/
I niech mi ktos powie ze ta gra nie jest zbugowana, jak mam 2 orginalne wersje ( PL i ANG) , chyba sobie dam spokój i pogram w coś innego, a gierki na eBay :/
lol ona narpiew jest w port liast jakoś tak
1. gdzie moge znaleźć Posłaniec Niebios(ta babka od rekrutacji), pokonałem ją w Neverwinter, poszedłem do Port Last i nigdzie jej nie widzę
2. Tego podróżnika nie ma w ember
3. jak wejśc żeby zdobyć sojusz z jaszczuroludźmi
4. Dlaczego nie mogę załoźyć tuniki dziewiątki z NWN? mam ją w ekwipunku ale nie mogę jej załoźyć ;/
ad.1 - stoi z boku połudnuiowego wejścia (też nie mogłem jej dopatrzeć
ad.2 - może coś wczesniej z nim skopałes (przewijał się wszak kilka razy)
ad.3 - idź do Highcliff
ad.4 - po co Ci ona, sa lepsze
zastraszyłem tych 4 z zasadzki.
Jeden uciekł, a trzech zatłukłem.
Czy straciłem sierżanta?
Nie. Zasadzka nie jest powiązana z questami mającymi wpływ na rozwój sytuacji w warowni. Ot, tylko takim drobiazgiem, że Luskan nie zapomina o tych, którzy mu szkodzą.
Jeśli chodzi o górników to wystarczy, że powiesz jednemu o złożach, a on pójdzie raz i pozbiera ze tych wszystkich, które dotychczas znalazłeś.
Podczepie pytanie pod ten temat bo tyczy się sierżanta z twierdzy. Otórz przekonałam tego kolesia z Luskanu od Sydney Natale <ma imię na J.... Dwa Ostrza czy coś>, no i jest u mnie w twierdzy, zapytałam Kane o niego i ona mi tam mówi co on może, ale ja nie byłam pewna gdzie go chce dać, więc wyszłam z rozmowy. Na drugi dzień wczytuje grę, wiedziałam już do czego go chce przydzielić i jak pytam o niego Kane to rozmowa się urywa, Kana milknie, okienko rozmowy się wyłącza. Taki jakby bug, ale nie wiem co z tym zrobić, bo nie mam obstawionego jednego sierżanta
Znalazłem na forum obsidiany informacje o "paramterach" sierżantów:
Katriona:
1. recruiting (+10%)
2. patrol (+5 to Patrol Road and Patrol Land)
3. special assignments (Increases outcome of special assignments by 1)
4. Training (training time -1, allow training to max)
Bevil:
1. recruiting (+20%)
2. patrol/tithe (Tithe up 10%)
3. patrol/growth (merchant growth +1/time unit)
4. patrol/countryside (peasant growth +2/time unit)
5. special assignments (Increases outcome of special assignments by 1)
Light of Heavens:
1. recruiting (+25%)
2. patrol (+10 to Patrol Road and Patrol Land)
3. special assignments (Increases outcome of special assignments by 2)
4. Training (training time -2, allow training to max)
Jalboun:
1. recruiting (-10%)
2. patrol (-5 to Patrol Road and Patrol Land)
3. special assignments (Increases outcome of special assignments by 3)
4. Training (training time +1)
i dodatkowo jeszcze:
"Light of Hope is not a recruiter, when you put her patrolling Kana tells you she inspires the men and fights like in the legends.
Also if you check what task she is on she covers both Lands, and Roads with her set as a patrol leader as opposed to only roads, or lands by Bevil.
At the end I had Kat on recruiting, Bevil on roads, Light on roads and land, Jalboun on special missions. My final troop count was 979, and the training never slipped below Best of the Best even after I took the healthy, and then any lawful citizens who wanted to join"
Czyli Light if Hope najlepiej nadaje się do parfolowania bo robi 2 patrole jednocześnie? Ktoś może to potwierdzić?
A rewelacyjny i chyba kompletny poradnik odnośnie twierdzy znajduje się tutaj (też w jez ang):
Poradnik do twierdzy
czy wie ktoś może czemu nie mogę zwiekszyć ilość sarych płaszczy? mam od pocątku 50, rekrutowałem, werbowałem, posyłałem sierżanta, teraz mam Light of Hope, ogłosiłem amnsieti, Kane twierdzi ze amnstia przyniosła wielu rekrutów ale nadal mam 50. nie mogę już zmienić kogo przyjmować
całą twierdzę mam wybudowaną, uzbrojenie na max tylko siła słaba. wie ktoś może co jest grane?
Według mojego skromnego zdania z Twierdzą wiąże się kilka bugów. Ja np ciągle mam napisane że mury (czy też fortyfikacje) mam zrujnowane a już ze 2 albo i 3 remonty zrobiłem.
A tak wogóle to wie ktoś czy można sobie odpuścić zarządzanie Twierdzą do momentu aż będzie się miało wszystkich sierżantów i wtedy pojechać do końca?
Nie mogę zmienić przydziału Bevilowi.
Jak się mu raz przydzieli to kaplica?
Nie poczekaj jedną dwie kolejki to powinieneś móc, jak komuś się dało jakiś przydział to nie można od razu mu go zmienić
Nie, akurat Bevilowi nie można zmienić przydziału (jeśli przydzieli się go do patrolowania).
No, ja go przydzieliłem, ale do dróg, bo wtedy miałem tylko dwóch.
Myślałem, że da się to zmienić:(
A w ogóle to ja nie wiem jak z tymi przydziałami.
Jak jest sierżant do patrolowania dróg, to już nie muszę do tego przydzielać szarych płaszczy?
On sam to organizuje?
Przy okazji. Do jakich wartości opłaca się rozwijać umiejętności rzemieślnicze?
Bo mój Kelgar jeszcze nie potrafi miecza z adamantu wykuć.
Sierżant przydzielony do patrolowania dróg ma po prostu wpływ na działalność Szarych Płaszczy.
Co do działalności rzemieślniczej - jest osobny temat na forum, a w nim post Pozara, który wszystko ładnie wyłożył.
Edit: Pozar, happy?
Co do sierżantów to jak dałem któremuś by się zajął rekrutacją a Szapre Płaszcze w tej chwili patrolują pola to nic mi ten sierżant nie daje? W sensie że daje tylko premie do działalności Płaszczy, czyli w wymienionym przykładzie nic nie daje?
EDIT: Pewnie że happy. W większości poradników piszą by dać im "credits" jak się korzysta z ich poradnika
Tak.
O prosze. Warto wiedzieć. Tylko w takim razie po co ludzie piszą kto w czym najlepszy, skoro i tak trzeba wszystkich do jednego przydzielić bo w przeciwnym wypadku nic nie dają. Może nie licząc misji specjalnych bo te się równolegle wykonują działalnością Płaszczy
Sorry za OT ale Lythari, jestem już tak sławny że ci się z innymi mylę??
Mam pytanie: czy ktoś może potwierdzić, że jak raz się przydzieli Płaszcze do rekrutacji a potem da się im inne zadanie (wliczając misje specjalne) to już więcej nie podejmą się rekrutacji? Wyczytałem to pod tym adresem:
Twierdza
A sądząc po zrzutach raportu kolo chyba wie co mówi...130 mln żołnierzy to chyba wystarczająca armia.... Sowieci mieli w II wojnie 20 mln rektrutów w rezerwie a ich strategia prowadzenia wojny zkładała nieograniczone rezerwy...
A moje pytanie jest takie: co zrobić, aby w twierdzy nie było "nadmiernej dyscypliny"? Bo Kana mówi, że mieszkańcu narzekają na to i odchodzą ode mnie chłopi. Co mam z tym zrobić?
A skąd do *&#@! wziąść kucharza do gospody??
kucharza? eheh Sal nim jest.... jak z nim rozmawiasz w twierdzy poraz pierwszy, wlasnie to Ci oznajmia-ze jest kucharzem
Ej, mam taki problem ze uratowalem gornikow, ale nie zwerbowalem ich w drugim akcie, a teraz jestem trzecim i studnia starej sowy mi zniknela z mapy, skad mam ich teraz wziasc?
Obawiam się, że ten element masz niestety "z głowy" : P
mozna wykorzystac BUG: musisz udac sie do EMBER i przez studnie w wiosce zejsc do podziemi i wyjsc w gaju(tam gdzie ta driada byla) i wyjsc z lokacji... po takim czymsodblokowuje sie 2akt bodajze... przynajmniej ja tak mialem i moglem pojsc w pare miejsc
Mam kilka pytań związanych z przyzwaniem demona:
-Gdzie mogą dorwać :słabą esencję mocy: ?
-Czy któraś z postaci ma atut "tworzenie cudownych przedmiotów" czy coś w ten deseń? Jeśli nie, rozumiem, że zabawę mam z głowy do momentu, w którym wezmę którąś postacią wymgany atut?
-Do stworzenia talizmany, który przyzwie demona muszę rzucić na warsztat maga (który ma być w pobliżu kręgi w piwnicy- domyślam się, że muszę skorzystać z warsztatu w tej samej piwnicy) czar "ciemność". Czar musi rzucić ta sama osoba, która ma atut "tworzenie cudownych przedmiotów" czy może inna? Czar może być ze zwoju?
Będę wdzięczny za odpowiedzi: P
Ad. 1 Tutaj masz listę substancji, z których możesz zrobić esencje.
Ad. 2 Nie, nie ma i tak, masz z głowy.
Ad. 3 Tak, ta sama osoba. Afair, to w przypadku tego czaru można rzucić ze zwoju.
ok dzięki ; )
Mam pytanie: Pokonałem light of hope w porcie Llast ale nie w Neverwinter. Gdzie dokładnie jest light of hope w Neverwinter, a gdzie w warowni na roztajach?
pierwszy raz go spotkalem w dzielnicy handlowej (zaraz po wejsciu wen), drugi raz w port Llast, a trzeci powinien byc kolo bram warowni.
po wejściu do dzielnicy handlowej powinna być widoczna: P
Pieniądze z własnej kieszeni muszę jakos przekazać na konto twierdzy, czy są automatycznie pobierane w wypadku budowy?
Są automatycznie pobierane jeśli na koncie twierdzy nie ma odpowiednich funduszy.
A ja mam nieco inny problem..
No więc mam rozbudowaną twierdze jak na 2 akt, ale nie mogę namówić żadnego kowala na przybycie do niej.
Gdy rozmawiam z tym kowalem z Fortu Locke to on mnie olewa proponując jedynie sprzedaż..
Co robic?
Jesteś pewien, że masz zbudowaną Kuźnię ?
tak na pewno..tak jak i sklep do którego deekin nie ma ochoty zaglądać...
Mam tych dwóch górników, mówie im, że znalazłem nowe złoża, oni tam idą dają mi jakieś sztabki i nic
A ci w kuźni mówią, że nie mają rudy od górników
Prosze o pomoc bo chyba cos u mnie nie jest tak... rozgrywam gre sam bez pomocy solucji.. i chyba stalo sie tak ze mam teraz problem... :
1. podroznika nie ma w Ember bo juz sobie dawno w ember z nim rozmawialem i sobie poszedl...
2. rolnika farmera w zachodnim porcie nie ma.. bo juz nie moge dojsc do zachodniego portu (nie mam juz go na mapie)
3. Bevila juz tez nie sciagne bo tez chyba zostal w zachodnim porcie...
Za rozbudowywanie twierdzy zabralem sie w 2 akcie zaraz po odnalezieniu 5 posagów oczyszczenia (do 5 posągu idzie sie przez zniszczony zachodni port i to jest ostatni raz kiedy bylem w zachodnim prcie), a przed poszukiwaniem siedziby ammona jerro. Nie czytam solucji, ani poradnikow chce sie bawic gra... Mam nadzieje ze te braki w ekipie warowni nie sa jakas przeszkoda do zakonczenia gry... prosze o pare slow uspokojenia. i o pomoc gdzie ich szukac....
Orlena rolnika chyba już nie spotkasz, za to Bevila możesz Spoiler: w trzecim akcie powinein być na dzidzincu twierdzy.
Na pewno nie przeszkodzi ci to w ukończeniu gry.
No to ja mam chyba primo problem... Rozwaliłem Light Of Hope w porcie llast, ale za cholere nie moge jej znaleźć w neverwinter... gdzie ona jest u diabła? Po wejsciu do dzielnicy handlowej widze tylko stado ludzi wychodzących... a jej ni ma ;/ (jestem po zadaniu ze smokiem Nolalothem).
Powinna stać zaraz naprzeciw wejścia, pod budynkami. Jedyna osoba, która nie ucieka. Nie można jej przegapić
Fakt... przez ustawienie kamery nie moglem jej dostrzec Ale znalazłem... tylko ze teraz mam problem bo nie moge jej w warowni pokonać XD
No właśnie, kto i kiedy przydziela misje specjalne dla ludzi stacjonujących w warowni?
Jestem w III akcie, mam już jakieś 5% rozbudowy warowni, najlepsza bron, dobre pancerze, 3 sierżantów ( Jalbouna trafił szlag podczas potyczki z Syndey Nale) ale do tej pory moi ludzie nie dostali żadnych "zadań specjalnych"...
Zadania specjalne dostaje się po spełnieniu pewnych warunkach, np. liczby kupców, rolników osiedlonych w Warowni, w konkretnych turach, po wypełnieniu poprzednich misji.
Mam takie pytanko:
jestem jeszcze w akcie II (jeszcze zachodni port nie spłonął) i nie wiem co musze zrobić teraz aby później nie ucierpieć:
mam górników tą babkę i tego faceta, mam Katrine sierżanta, no mam tego niziołka, orlena, kolesia od broni w kuźni, mam wszystko wybudowane oprócz fortyfikacji z wieżyczkami i drogi ulepszonej. No i jak wchodze do tunelu w pod ember lub pod studnia i ide do facetki ze zlozem do nic nie wyskakuje mi ze znalazłem rude no i nie wiem co teraz robić za bardzo.
(wiem że później akt 3 i wogóle te posągi ale narazie chce jeszcze z II aktu max wyciągnąć
ja mam pytanie co do golema jak go naprawić ??
Witam... Mam pytanie: o co chodzi z tym karawanserajem. Dałem zezwolenie na założenie takowego w twierdzy i cisza... Czy to tylko taki epizodzik, czy też kupcy rzeczywiście się pojawiają? Z góry dzięki za odpowiedź:)
Jeszcze jedna sprawa. W klasztorze i wieży maga są zablokowane drzwi. Czy coś tam jest, czy to tylko taka lipa?
Pozdrawiam wszystkich
Mam zbudowaną wieżę maga i klasztor ale są tam drzwi, których nie można otworzyć. Ciekawi mnie czy coś je odblokowuje.
No i te karawanseraje...to tylko dodatkowy dochód twierdzy, czy też gdzieś je rzeczywiście zakładają i można pohandlować?
Pozdrawiam
Musi być czarodziejem (w wieży), albo mnichem (w klasztorze), aby móc skorzystać z tych drzwi.
jestem czarodziejem a drzwi niestety wciąż zamknięte
Czy ktos wie o co chodzi z podzialem na szare plaszcze , rekrutow i ochotnikow ? Rekrutow trzeba szkolic ? czy to po prostu takie ciamajdy od zabezpieczania terenu?
Oni sie potem szkolą.
Czyli rekrutow i ochotnikow nie liczy sie do sily bojowej naszej armii? Dopiero gdy rozpoczniemy szkolenie w Warowni zaczna "zmieniac sie" w szare plaszcze , tak?
Mam problem.Jak mogę zwiększyć siłę swoich jednostek w warowni.Mam cały czas "małą" siłę jednostek.Co z tym zrobić.Drugi problem związany z uzbrojeniem i ulepszeniem zbroi.Osoby odpowiedzialne za ulepszenia zbroi i broni mówią,że nie mają rudy chociaż odnalazłem już kilka złóż rudy.Co z tym zrobić?
Zbaczajac z tematu, troche mi sie nazbieralo rekrutow. ;d
Z powodzeniem moglem to podciagnac o jedna ture wiecej (czyli ok 1.8kkk), ale juz nie chcialo mi sie wracac z sejvem. Aha tam gdzie pisze Sila jednostki, to maly bug ktory sie pojawia gdzies tak przy 500kk rekrutow.
Dla wszystkich chetnych "podpompowaniem" warowni - korzystalem z poradnika umieszczonego tutaj gdzies na forum. (+ male zmiany, do ktorych mysle kazdy dojdzie jak juz raz przechodzil singla)
A tak w ogóle to ten mnich mówił, że pomoże w obronie twierdzy, a jakoś go nie widziałem tak samo ten pająk
Z kąd mam wziąśc sierżanta ?? jestem 2 drugim akcie i nie moge już iść do studni starej sowy.
Ps. ten problem rozwiązałem jednak mogełem isc do studni.
Zabrałem tez z tamtą górników a kowal w twierdzy dalej mowi że nie ma z czego kuc zdroi i mieczy ?? gdzie poszli ci górnicy ??
Górnicy są przy farmach, przed wejściem na dziedziniec, po lewej stronie (jak stoisz twarzą do bramy).
Musisz najpierw górnikom powiedzieć o złożach rudy, dopiero potem będziesz mógł ulepszać broń/zbroję.
W drugim akcie jako sierżanta możesz zatrudnić tylko Katrionę. W trzecim pojawi się jeszcze trzech sierżantów/kandydatów na sierżantów.
Swoją drogą odpowiedź na swoje pytanie miałeś 4 posty ponad swoim
W odpowiedzi na pytania o ulepszanie zbroi i pancerza wklejam tu coś co już pisałam w innym temacie...
Upgrade zbroi i koszty:
Podstawowa - 3.500 - jedno lub więcej złóż
Decent (nie wiem jak po polsku) - 15.000 - 4 lub więcej złóż
Dobra- 30.000 - 8 lub więcej złóż
Najlepsza - 50.000 - 10 lub więcej...
Upgrade broni i koszty:
Podstawowa - 5.000 - 1 lub więcej złóż
Dobra - 15.000 - 4 lub więcej...
Najlepsza - 35.000 - 8 lub więcej
Lokacje ze złożami w 3 akcie:
Góra Galardrym (w 2 miejscach)
Tholapsyx's Lair
Tam gdzie Sydney Natale
Tam gdzie szukamy Wendersnaven'ów
Crystal Heart (2 miejsca)
Highcliff
Poza tym górnik daje nam 250złota za każde złoże
A jak masz zorganizowanych ludzi? Tzn jakie mają zadania, czy patrolują czy rekrutują itp.
[ Dodano: Nie Lut 25, 2007 9:56 pm ]
No i jakie masz podatki
Mam ludzi żeby patrolowalii okoliczne ziemie, a podatki na chłopów żadne.
A ja rozmawialem 3 razy z tym gnoemem podroznikiem w emberze gdzies poszedl i nie mam go w zamku
Mam dwa pytania... (wybaczcie odświeżanie tematu, ale cóż...)
1. Kiedy właściwie w Warowni powinien pojawić się Guywen - w jakim konkretnie momencie gry? Spotkałem go już gdzie się dało, a jestem w połowie (albo dalej) trzeciego aktu i ciągle go nie ma...
2. Gdzie dokładnie spotyka się tę drowkę - przeszedłem wszystko na Górze Galaudrym (czy jak jej tam), wszystko pozdobywałem i pozabijałem kogo trzeba, a drowki nie spotkałem :/
No cóż, w takim razie mam błędy, bo Guywena spotkałem 3 razy i w Zachodnim Skrzydle (które jako drugie chyba powstało) ciągle go nie ma (mógłby ktoś mi powiedzieć co daje nam to, że mamy Guywena - to znaczy co można znaleźć w tej jego skrytce...), a u gigantów przechodziłem wszystko, pozabijałem wszystkich gigantów, a później smoka, ale żaden nawet o drowce nie wspomniał i nigdzie jej nie było, tylko szpiedzy z Luskanu
gdzie jest Sydney Natale???niemog znależć...
Ona sie chyba nie pojawia w twierdzy.
Pierwszy raz, w karczmie, przerywa wam Sir Nevale.
Potem gość stoi koło Wilka, przed wejściem do wnętrza warowni. Tym razem, o ile mnie pamięć nie myli, musisz do niego zagadać. Spoiler: Z tego co pamiętam, to za pierwszym razem (a może i za drugim) jak zagadasz, to wam ktoś przerwie. W końcu uda ci się z nim pogadać i dowiesz się o co chodzi.
Z Khravlerm, czyli wysłannikiem Natale można porozmawiac, gdy wykona się zadanie Sojusz z kręgiem Bajora, pojawia się przed warownią i gdy się z nim pogada trudno nie trafic na Natale i Jalbouna.
W obozowisku olbrzymów szukałeś??
Ona jest zamknięta sama na samym szczycie, czyli tam gdzie jest dowódca ognistych olbrzymów. Jak wejdziesz tam i ustawisz się twarzą do tronu to chyba po lewej ona była.
ukonczylem juz twierdze w 62 % i kana wyslala mnie do nashera abym z nim pogadal.
Niestety Nasher nie ma mi nic do powiedzenia oprocz walki z krolem cieni . Co mam dalej zrobić , mam nadziej ze nie jestem ofiara buga i juz twierdzy nie ukoncze..
twierdzy nie trzeba wykańczać w 100%, poza tym postęp twierdzy zależy od tego ile razy przechodzisz z lokacji do lokacji, a nie od postępu fabuły, więc to nie jest żaden bug.
a jak można w twierdzy ćwiczyć Szare Płaszcze? bo ja mam cały czas że ćwiczenia średnio. jak się to zwiększ?
Z góry dzięki z odpowiedź
Musisz im przydzielic jakiegoś sierżanta.
I musisz im kazać zostać w warowni.
dzieki ale już jestem w dolinie Merdelain
ale i tak bede kampe przechodził jeszcze raz (minimum)
Mam problem z rekrutacja. Jestem juz po zawiazaniu przymierza z krasnoludami. Liczbe Szarych Plaszczy mam ciagle 70, a sile jednostki jako "slabo". Przydzielilem jednego sierzanta do rekrutacji a Kanie kazalem skierowac ludzi, aby szukali rekrutow.Wchodzilem juz kilka razy do Warowini i ciagle mam taki sam stan zolnierzy.Czy macie jakis pomysl??
Dzieki za pomoc
Może powinieneś obniżyć wymagania jakie stawiasz rekrutom? Jak wyszkolenie osiągnie poziom idealnie, to potem już nie spadnie.
Rekrutacja zajmuje dosyć długo z tego co pamiętam.
Poza tym, nie wiem jak to się ma w 3 akcie.
Aha, rozumiem.Na razie do Szarych Plaszczy przyjmuje tylko najlepszych. Czy obnizyc tak, aby przyjmowano wszystkich, czy dac na srodkowy poziom wymagan?
Wyszkolenie i tak ci nie spadnie, więc możesz przyjmować wszystkich. Pewnie nawet kryminalistów (ostatnia opcja), ale nie wiem czy wtedy nie spadnie dyscyplina.
Ostatnio grając wybrałem opcje przyjmuję wszystkich i pod koniec miałem ponad 4000 Szarych Płaszczy. Choć na początku rzeczywiście rekrutacja wolno szła. Wydaje mi się, że rekrutacja przyspieszyła, gdy warownia zaczęła się rozrastać (więcej kupców, chłopów) --- wyło z kogo rekrutować. Więc może opłaca się na chwilę zmienić przydział żołnierzom, zwiększyć bezpieczeństwo na drogach i ziemiach, a potem wrócić do rekrutacji.
Światło Niebios jest najlepsza, le we wszystkim zdaje się.
Mam 330 szarych płaszczy mają najlepsze miecze i zbroje i służą w twierdzy więc szkolenie mają na poziomie bardzo wysokim, ale cały czas siła jednostki i morale są na poziomie mało. Czemu tak jest?
czy ktos wie gdzie mozna zdobyc wiecej kamienia dorozbudoy twierdzy?? zbudowalem juz chyba wszystko, zostaly mi tylko do ulepszenia drogi. wpierw budowniczy mowil ze moze pozniej sie tym zajmie a teraz mowi ze nie ma juz kamieni... HELP!!
Czy mógł by ktoś zamieścić tutaj spis rozwinięć w warowni. Chodzi mi o to że wzniosłem fortyfikacje do umocnionych wierz oraz drogi do z odnowionymi mostami i strażnicami, a ten koleś twierdzi że nie ma na tym etapie odpowiednich materiałów. Nie wiem o co chodzi bo chyba znalazłem już wszystkie złoża rudy. Jestem zaraz przed przekuciem miecza i chciałbym jak najlepiej umocnic warownie przed nadcchodzącom bitwom.
Przejrzyj raport dotyczący warowni u Kany, tam jest zaznaczone czego jeszcze nie wybudowałeś.
Jestem w akcie III i nie mogę znaleźć kowala (od pancerzy) niby ma być w neverwinter ale oba budynki z kowalami są zamknięte. Czy ktoś może podać jego lokalizację?
Ten od pancerzy to jest w Highclif, nazywa się Edario, tylko w III akcie już go tam nie ma, nigdzie go potem nie widziałam.
Już sobie poradziłem. Dzięki Zireael, ale podsunęłaś mi myśl. Otóż Edario w akcie III jest jeszcze w Highcliff do momentu wykonania questu z nawiązaniem sojuszu z jaszczurami - więc udało mi się go zwerbować. Zakładam, że jeśli się wtedy z nim nie pogada, to dopiero później można go znaleźć w Neverwinter Jacoby'ego już wcześniej miałem stąd żadnego niebyło w mieście.
A dodatkowe kamienie zdobywa się poprzez znalezienie rudy (podczas przygód) i przekazanie potem ich lokalizacji górnikom. Kiedy kolejny raz wpadniecie do warowni, kamienia będzie już więcej
Co do wojska... ile mniej więcej lepiej mieć na koniec gry? Bo mam narazie końcówkę II Aktu i 50 Szarych Płaszczy, oraz 52 Rekrutów i nie wiem ile jeszcze rekrutować. 4000 to chyba mała przesada...
To teraz ja mam pytanie. Grałem w NWN 2 podstawową już parę razy, ale nigdy czarownikiem i nigdy w Warowni nie budowałem Wieży Maga. Wybudowałem ją i nie mogę przejść przez drzwi na wyższe piętro. Jak widzę, nie tylko ja mam z tym kłopot, nawet jeżeli ktoś jest czarodziejem to są kłopoty. Mam zainstalowaną Maskę Zdrajcy. Czy to przyczyna tego błędu? Może to normalne?
CytatMoże to normalne?
Mi się wydaje ze normalne.
Dla mnie to dziwne. W końcu czarownik od czarodzieja różni się tylko stylem czarowania. Poza tym czarownik rulez moim zdaniem
To prawda. Przynajmniej jest coś ciekawego za tymi drzwiami?
Hmm a czy ktoś tam kiedyś był, bo ja grałem w kampanii czarodziejem i jedyny zysk z tej wieży maga to było kilka zwojów od Gwiazdoniszcza, a drzwi do góry były cały czas zamknięte.
a ja mam prosbe czy mozna by prosic o napisanie nazw (imion ) postaci ktore moge zwerbowac do fortecy ? tylko wszystkich i jak mozna to gdzie ich znajde(btw to ja Dalen21 tylko zapomnialem passwordu)
To było na forum kilka razy... Nawet ostatnio widziałem, poszukaj.
a mogę prosić o przekierowanie ?
[ Dodano: Sob Gru 13, 2008 3:17 pm ]
Ta mniszka, a raczej kapłan/paladyn Lathandera to Światło Niebios. Wpierw spotkasz ja w Neverwinter, następnie w Port Llast, a później w Warowni.
Guyvena spotkamy 3 razy. Ostatni raz w Ember i jeżeli powiemy mu, że zawsze bedzie mile widziany przy naszym ognisku to pojawi się w Warowni po wybudowaniu zachodniego skrzydła. Podczas rozgrywki będziemy poznawać kilka interesujących dla Niziołka lokacji (np. grobowiec w NW, góry Galardrym, siedziba Ammona Jerro). Za każdą lokację otrzymamy 100PD i możemy mu o tym opowiedzieć. Po 3 ujawnionych mu lokacjach, Niziołek opowie ci o skarbie w warowni. Znajdziesz go na zewnątrz budynku obok cmentarza. Jest tam jakaś kusza.
Witam. To mój pierwszy post. Mam pewien problem, a mianowicie :
Pomyliłem chyba postacie.
W jednej z misji, gdzie szukamy pasa potrzebnego do wyjęcia toporka ze skały w klanie krasnoludów, natykamy się na obozy olbrzymów i więzienie z krasnalem. To ten podróżnik?
W innej misji, natykamy się u orków Kościorzujów też na kogoś....
Kim kto jest?
[ Dodano: Sob Gru 27, 2008 9:51 pm ]
- (Akt I) Jaskinie klanu Kościożujów
- (Akt I) Droga do jaskiń Githyanki
- (Akt II) Ember
Wlasnie znalazlem jego dokladne umiejscowienie. Mimo to nie jestem pewien. Kim jest wiec tamten?
Przepraszam za brak zmiekczen, ale kopiowanie z wikipedii, jest zbyt meczace i przyznam ze mi sie nie chce. Od trzeciego stycznia bedzie juz wszystko dobrze albowiem, wracam do PL.
O ile mówimy o tej samej postaci, to jest to właśnie Guyven, wspomniany w poście Llionei - nad Twoim. Jest on niziołkiem, więc jeśli u olbrzymów był to krasnolud, to faktycznie pomyliłeś postacie.
Kim byl wiec ten krasnolud? Byl w wiezieniu u olbrzymow. To napewno krasnolud.
A może chodzi ci o krasnoluda więzionego przez Orkliny? w Akcie I, jeżeli tak to ten osobnik nie jest wart uwagi .
W Górach Galardrym nie ma raczej żadnych więźniów-krasnoludów. Widziałem tylko Luskańczyków, no i Drowkę z Luskanu.
Pytanko. Mozna podawac linki artykolow zamieszczonych na innych stronach? Znalazlem taki ktory opisuje wszystko co tylko w Twierdzy byc moze.
[ Dodano: Sob Gru 27, 2008 10:04 pm ]
Napewno jest. Przybywamy w trzecim akcie w gory. Wszednie pelno olbrzymow. Na mapie mamy zaznaczone pare obiektow w tym wlasnie wiezienie. Drowka jest pozniej. Idziemy tam i okazuje sie ze jest tam taka mala zagroda i w srodku krasnolud.
To pewnie jeden z więźniów z Luskanu. Za ich uwolnienie zyskasz 250PD, nic więcej.
Jeszcze raz mowie ze nie. Ten krasnolud jest pod numerem 2.
http://guides.gamepressur...d/922434890.jpg
W tym poradniku masz napisane, że to są ci więźniowie w 2:
Near the giants’ encampment (2) you’ll meet some prisoners.
http://guides.gamepressur...ide.asp?ID=2126
Jeżeli był tam jakiś krasnolud, a sie temu nie przyglądałem, to jest to postać mało istotna dla dalszej rozgrywki.
O to chodzi ze to nie on. On byl kompletnie odosobniony i nie mowil nic o Luskanie. Jestem w blednym kole... No trudno. Koncze z tym Offtopem i przepraszam
To może daj jego zdjęcie lub coś jako dowód(?). ^^
Jak wroce do Polski i bede przy grze nie omieszkam go tu wstawic.
ja mam pytanie i chciałbym polskiej odpowiedzi :
1.Czy któryś z sierżantów naprawde do cxczegoś się nadaje ? (tj do czego jest stworzony w grze.
2.jak wyszkolić szare płaszcze żeby były lepsze od giermków(jak rekrutuje najlepszych i mam te elite co katrionai kana tworza [ daje im cel ochrona ziem] ale może ktoś poleci który cel i dać za dobry.
3.Czy któryś z sierżantów obniża coś? (np morale itp)?
- Katriona
rekrutację +10%
patrolowanie +5
misje specjalne +1 powodzenia
trening -1 do czasu, pozwala na maksymalny trening
- Bevil
rekrutację +20%
patrolowanie dróg +1 do wzrostu liczby kupców
patrolowanie ziem +2 do wzrostu liczby chłopów
misje specjalne +1 powodzenia
- Światło Niebios
rekrutację +25%
patrolowanie +10
specjalne misje +2 powodzenia
trening -2 do czasu, pozwala na maksymalny trening
- Jalboun z Dwóch Ostrzy
rekrutację -10%
patrolowanie -5
misje specjalne +3 powodzenia
trening +1 do czasu
o co ci chodzi z tym do czasu ? a przeciez jolbund uzy przeklinać i pić żołnieży to jak może to mieć + ?
[ Dodano: Pon Sty 05, 2009 2:18 pm ]
ale ja chcialbym wiedzieć czy jolbund robi to że są lepsi moi wojownicy czy gorsi ?
+1 do czasu oznacza, że wydłuża czas, by Szare Płaszcze stały się dobrze wyćwiczone
rozpijanie uwzględnione jest w patrolach
Jalboun jest idealny wyłącznie do zadań specjalnych, gdyż zwiększa szansę powodzenia
dobra dzięki
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL