Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
Można by zrobić, by sklepy były zamykane na noc
oraz w karczmie zrobić krzesła na których można normalnie usiąść, ułatwiło by to troche sprawe: http://nwvault.ign.com/Vi...s.Detail&id=183
Czy to pomysły na serwer OPS? Jeśli tak, to umieściłeś je w niewłaściwym dziale /mogę prosić moderatorów forum o przeniesienie tematu we właściwe miejsce?/
Co do zamykania sklepów na noc, przypuszczam, że z różnych powodów nie ma to zbytniego uzasanienia /podstawowa fabularna skala czasowa wynosi 1:1/.
O krzesłach na których można siadać było mówione już kilkakrotnie. O ile się orientuję, problem leży w sporej pracochłonności realizacji tego pomysłu.
1) Realistyczniej by było, fakt, ale byłoby to też mocno wkurzające - zwłaszcza w podstawce, gdzie, w przeciwieństwie do Maski, nadal jest system "przystań na moment i odnów wszystko", zamiast ośmiogodzinnego odpoczynku.
Chociaż w modach, w których byłoby to sensownie zrobione - nie widzę problemu. No i byłoby pole do popisu dla złodziei
2) Dobry pomysł - szkoda jeno, że to tylko taki bajer.
Na niektóry serwerach po prostu właściciel sklepu szedł na noc do karczmy i sklep był zamknięty a w nocy pojawiał się dodatkowy kupiec złodziejski w kapturze który sprzedawał tylko łotrom sprzęt. idąc tym tropem możnało by zamykać bramę miasta na noc też.
Cytatproblem z siadaniem to problem z małymi rasami które wyglądają najlepiej na krzesłach jeśli dobrze pamiętam.
Niezupełnie, rację ma raczej Morrie. Krzesła, ławki itp. można po prostu przeskalować, lub nawet ustawić automatyczne przeskalowanie przy próbie użycia ów przez istotę małego rozmiaru, jak zrobiono to tutaj (najlepiej ściągnąć załączony moduł i sprawdzić kilka wersji siedzisk)
A jeśli chodzi o OPS, to nadal sądzę, że wystarczyłoby po prostu wymienić te kilka ławek w Silwood, choć rzeczywiście nie mam pojęcia ile, nawet tylko to, mogłoby zająć czasu...
Zasadniczo, przy takim module jakim jest Aeris więcej czasu zajmie wczytanie niż przestawienie ławek.
Wystarczy tylko import plików .erf i ustawienie nowych placeabli.
Mniemam jednak, że Ekipa, gdyby już zdecydowała się na realizację pomysłu, nie posłużyła by się gotowcami z vaultu. A robienie tego od początku rzeczywiście może nastręczyć wielu trudności (dopasowywanie właściwego zwrotu postaci itp.).
I pozostaje problem z mniejszymi rasami - chociaż można po prostu poustawiać ławki różnej wielkości, ale to chyba nie jest optymalne rozwiązanie.
Co do autodopasowywania - wydaje mi się, że takie rozwiązanie za bardzo nie nadaje się do gry w sieci.
Ja już napisałem odpowiednie skrypty jakieś 2 miechy temu.
Tylko to już kwestia budowniczych kiedy znajdą czas aby do przyczepić gdzie trzeba...
Budowniczowie mają mnóstwo większych kłopotów na głowie
Po prostu pojawia się zawsze ten sam problem.
Jeśli wstawię placeable w samym Silwood, to się pojawią pytania, dlaczego nie w karczmach. Jesli z kolei to zrobię, to z kolei pojawi się pytanie, dlaczego na krześle tu i tam (nawet w miejscu, w którym gracz niekoniecznie powinien sie znajdować) - nie ma takiej opcji.
Jest oczywiście ta kwestia na mojej liście TODO, ale na bardzo odległym miejscu, łącznie z ponownym złożeniem poradnika w LATEX-u oraz wdrożeniem kilkudziesięciu klimatycznych przedmiotów typu gatunków tytoniu itp.
PS I dlaczego ja mam wrażenie, że w Silwood i tak większość osób stałaby na moście?
Lythari nie jesteś na bieżąco teraz większość stoi na rynku lub siedzi na ławkach
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL