ďťż
Umiejętności


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Na początek mam takie pytanie:

Która umiejętność z której cechy korzysta przy rzucie na powodzenie? Blef chyba korzysta z Charyzmy, a jak z pozostałymi?

Jest to ważna sprawa przy maksowaniu powerbuildów.

Zapraszam do dyskusji.


Hę? Przecież masz przy każdej umiejętności przyporządkowany atrybut kluczowy
*Wertuje instrukcję szczegółowo*
Jest! Pomroczność jasna! Strona 83 pierwszej edycji instrukcji.

Coby nie było, że temat jest mało wartościowy - może się przydać dla pytań wszelakich.

Małe wskazówki dla też przydatnych umiejętności.

Spostrzegawczość - antyfinta, nie chcesz żeby ktoś fintą zabierał Ci premię pakuj tutaj punkty.
Nasłuchiwanie - masz dosyć kiedy przeciwnik ukrywa się (niewidka, ukrywanie na widoku) to pakuj tutaj.
To może jeszcze:
Czaroznastwo - +1 do rzutów obronnych przeciwko czarom co 5 rang
Przewrót - +1 do KP co 10 rang. Wysoki przewrot w walce daje pobone efekty co atut mobilnosc, czyli brak okazyjnego ataku przeciwnika jesli sie poruszamy.
Uzywanie magicznych urzadzen - na arenkach, zeby moc korzystac z przedmiotow przypisanych danej klasie, na serwerech pvp do uzywania scrolli.


Dodam od siebie, że ST testu na przewrót wynosi 15 chyba i więcej punktów nie trzeba pakować.
Dzisiaj sprawdzałem ile UMU potrzeba na Buty Duszy Słońca +5 = 17 pkt.

A Wiedza się przydaje podczas walki? Czy służy ona tylko do identyfikacji?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl