ďťż
Serwer Gindena...


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Jak powszechnie wiadomo, posiadam obecnie arenę do NWN1.
Całkiem nieźle prosperuje.

Zastanawiam się, czy coś takiego byłoby warte stworzenia w dwójce.
Oczywiście mówimy o dobrze zbalansowanym, prostym w obsłudze module, który skupialby się głownie na PvP 1 vs 1, ale posiadałby też możliwość walki z potworami, walk grupowych, kupowania przedmiotów lepszych za punkty, organizowania turniejów.


Grywałem swego czasu na 2 arenach PvP w NWN 1 i szczerze mówiąc, moim zdaniem NWN 2 nadaje się do tego gorzej, ponieważ "poprawiona" grafika zmniejsza widoczność. Do aren potworów jest za mało modeli. Nawet przy dodatkach da się uzyskać znacznie mniej, niż w NWN 1, a lepsza grafika i tu jest utrudnieniem, bo ciężej o umowność, czy nadania konturów za pomocą pancerza (tak zrobiłem w NWN 1 np. barbazu). Mechanikę i tak trzeba by gruntownie przerobić, więc nie widzę sensu.
Praca wrze!
Screeny
1
2
3
4
Jak można zauważyć na screenach, areny 1 vs. 1 znajdują się na wzniesieniach i są przestronne i wygodne. Jest to działanie celowe - brak obiektów na arenach i ich wyniesienie pozwalają swobodnie operować kamerą i zdolnościami.
Zwracamy się do was z pytaniem - jakie zdolności, klasy czary uważacie za za silne? Jakie uważacie za za słabe?
Mamy następujące propozycje wobec balansu:
- skrócić eteryczność do 1 sekundy na poziom.
- czar "żyjąca śmierć" zarezerwować tylko dla przewodnika zagłady.
- zbalansować łapki Bigbiego.
- wywalić Izaaki większe.
Osłabić zamianę w kamień. Na początku jak było kilka aren NWN2 to cały czas byli spamerzy i zamieniali tylko w kamień psując grę. Co do Izaakaów w NWN2 nie odczułem żeby były przepakowane. Łapki są przepakowane.



Coś zrobić z Krzykiem Banshi.
PS:
Będzie obowiązywała odgrywka postaci?
CytatCoś zrobić z Krzykiem Banshi.
A ochrona przed magią śmierci przed nim nie chroni?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl