Bo czĹowiek gĹupi jest tak bez przyczyny
W swoim poprzednim module wychodziłem z założenia "nic nie ściągać i ma działać", więc neistety tego nie umiem.
Jak chcę stworzyć hack, to jak się do tego zabrać. Prosiłbym o wyłożenie jak krowie na rowie.
Plik hak to nic innego jak archiwum o zerowej kompresji.
Co nie zmienia faktu, że nadal nie wiem, jak stworzyć hack do NWN 2.
Jakaś kolejnośc dziłania np. gdy mam zmodyfikowaną listę bóstw deities.2da, co musze zrobić by wykorzystać ją jako hac pack do modułu (który potem opublikuję)?
Gra najpierw szuka plików w haku a dopiero potem w innych miejscach.
Poszukaj na vaulcie programiku o nazwie nwn2 packer.
Po prostu wszelkie zmodyfikowane przez ciebie pliczki (np podany przez ciebie deities.2da) pakujesz do pliku hak. Ot cała filozofia.
W takim razie niestety musże Ci zapytać, jak użyć NWN packer, bo resztę już rozumiem.
Wybacz, że męczę, rozumiem, ze to może źle wyglądać z Twojej strony .
http://nwvault.ign.com/Vi...ols.Detail&id=9
Które pobrać i jak użyć
Myślę że tu chyba raczej się kłania naprawdę podstawowa znajomość angielskiego... ale ok.
Postepujesz tak samo jak z innymi archiwizerami.
Klikasz open aby otworzyć istniejacy plik lub new aby stworzyć nowy pusty za pomocą import dodajesz pliki do haka z za pomocą export wypakowywujesz.
Dokonane zmiany zapisuje się za pomocą save.
Hm.. chyba źle postawiłem pytanie. Chodziło mi głównie o samo zainstalowanie programiku. Sądzę jednak, że dam sobie radę. Jakby nie, to poproszę o dodatkową pomoc.
Mimo wszystko dzięki za pomoc oraz próbę udzielenia kolejnej
NWNPackera.
Chyba, ze oczywiście wolisz posługiwac się linią komend
Po prostu rozpakować do osobnego folderu, który nie jest w katalogu Neverwinter Nights 2 w Moich Dokumentach lub katalogiem instalacyjnym gry i używać.
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL