ďťż
Mała Animacja


Bo człowiek głupi jest tak bez przyczyny

Sklepałem małą animację, która przedstawia nam lekkie pancerze dostępne w nwn2 Waży 1,5 MB. Niedługo zrobie analogiczną o pozostałych.
http://www.tares.webd.pl/nwn2lightarmoritems.gif


Całkiem fajne... choc tło mogłoby byc szersze, by standardowe-białe tło nie zaciemnialo sztucznie tego gifa... choc to chyba lepiej walnac na strone z czarnym tłem.
Ja bym walnął to na jasne tło.
całkiem to niegłupie


Nie wiem jak wy, ale ja nic nie widzę. Preferowałbym dlatego jasne tło, jest wtedy lepsza widoczność.
To toolset ma ograniczone mozliwosci ;\

Chyba, ze Tares bedzie kładł kazda postac na pomalowanej na czarno powierzchni i ustawi z 2 punkty swiatła... albo na bialo pomalowanej powierzchni....

Ale i tak odwalil kawał dobrej roboty...
Jak będe robił następną animacje postaram się położyć "modela" na jakims jasniejszym tle
Uzyj malowania tekstur ziemi i ustaw kolor na bialy, albo na podobny do tła twojej strony... kremowy? Powinno byc ok... jak podniesiesz teren w tle i uzyjesz oswietlenia...
Hmmm, tak, tylko, że w edytorze nie ma użytkownego, białego koloru. Fakt, jest on na palecie, ale gdy używa się go np. w Terrain > Color to nie przynosi żadnych zmian w zabarwieniu, jedyne co robi, to usuwa wczesniej uzyte kolory. NIe ma jednak problemu, są inne jasne podłożna
Koleś z prezentacji wygląda jak pijany . Nie chodzi mi o to żeby się wyzłośliwic, po prostu śmiesznie wygląda. Mam nadzieję, że nie wszystkie postaci z NWN 2 wyglądają jak ta .
Po prostu jest schylony....

Fajny ten pancerz z oczkiem NWN tylko nie można się dobrze im wsyzstkim przyjrzeć, bo szybko do przodu idzie.
Uwzględnie te uwagi przy tworzeniu kolejnej animacji. Hmm, czy "modelem" w następnej może być ten sam "łysy pan", czy dać kogoś innego?
daj jakąs elfke
Najlepiej drowkę...
Jak dodasz ciezkie pozwole sobie dodac te animacje w newsie na strone głowna ;P
to może ciężkie zrobisz na szarym tle

A mam takie pytanie które mnie zawsze frapowało.
Z której strony powinien być taki większy naramiennik?
W różnych grach na róznych zbrojach raz jest na lewym hmm barku a raz na prawym - od czego to zależy?
Chyba tylko od tego czy jest sie prawo czy lewo recznym, ktora noga robisz wykrok i czy masz tarcze czy nie, albo po prostu piernicze glupoty jak poluczony po polnocy i to sa moje chore dywagacje...
[EDIT]
Tak mnie naszla mysl ogladajac te armorki. Przedstawione zrboje w tych animacjach sa to podstawowe juz umieszczone w grze/edytorze i istnieje mozliwosc edytowania wygladu tak jak to bylo w nwn 1 ?
Oczywiscie, ze istnieje mozliwosc edytowania wygladu... a nawet własciwosci..
Tutaj trochę przyblizylem, jak to zrobic... http://www.tares.webd.pl/..._from=&ucat=22&

Hmm, a co do animacji.. Tło się teraz podoba? Bo juz za ciemno nie jest, moze jest za jasno?
P.S Night Elf, jak chcesz to mozesz zamiescic te animacje, nie mam nic przeciwko, a nawet sie cieszę

[ Dodano: Sro Lis 01, 2006 6:33 pm ]
To już trzecia animacja z cyklu prezentacja. Tym razem przedstawia ciężkie pancerze.

http://www.tares.webd.pl/nwnheavyarmor.gif

[ Dodano: Sro Lis 08, 2006 10:17 pm ]
Sklepalem cos takiego. Ehh troche kompresja jest widoczna, ale mam slabe narzędzia do animacji Choć ogólnie muszę przyznać, ze potwory w nwn2 nie są zachwycające :>

http://www.tares.webd.pl/nwn2-potwory.gif
to nei zadna animacja tylko jakis pokaz kilku slajdów :/ mozna to zrobić z paru gifów w kilka minut z paru gotowych screenow z toolseta.. a juz myślałem ze ktos się postarał i serio jakąś animację odstawił..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • latwa-kasiora.pev.pl